40-45 miljoen in de wondere wereld van Klaver.quote:
Vandaag bijna aangereden door vrouw met bakfiets, die bedoel je?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Alleen naïeve kutjes stemmen op Klaver.
huh, ik hoor alleen onelinersquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meer inhoud, vermoedelijk minder vuurwerk
lekker wijf bedoel jequote:
Zeg maar dag tegen je 2e autoquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
Volgens Klaver zijn alle advocaten rijk en krijgen wij allemaal tonnen per jaar. Donder toch eens op man
Ik heb sowieso nooit zo begrepen waarom mensen schaamteloos gestraft mogen en moeten worden omdat ze meer verdienen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
Volgens Klaver zijn alle advocaten rijk en krijgen wij allemaal tonnen per jaar. Donder toch eens op man
dat moet je niet zo hard fappen als Buma spreektquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja klopt. maar dat komt door klaver.
Ging niet zo goed net, Monachquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Rutte, Wilders, Buma, Klaver of Pechtold als premier, koos ik voor Buma.
Jep.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Buma heeft hier zeker een punt. De middeninkomens worden door die inkomensafhankelijke heffingskortingen en toeslagen hard genaaid.
Kun je alsnog doen i.p.v. aan dat dode paard te trekken.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Rutte, Wilders, Buma, Klaver of Pechtold als premier, koos ik voor Buma.
Precies 10x ook. Toevallig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |