Ik weet nog wel dat men vroegah altijd zat te zeiken dat ze wel eens wat anders mochten doen dan ww2 games.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:42 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Leuke photoshop plaatje.
Maar van mij mogen ze wel echt naar een ww2 setting. Dat blijft gewoon zo vet en interessant om te spelen. Die eerst COD's waren daarom ook nog eens super goed in plaats van die futuristische shit (los van mw1 en mw2).
Welke regio?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:44 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand hier met Nioh die die 2 missies waarbij je tegen 2 bazen tegelijk moet vechten klaar heb?
Nty is geen 2000.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:54 schreef Vault-Boy het volgende:
Hmm hopelijk maken ze dan wel echt weer een goede WW2 game zoals CoD 1, 2, 3 en World at War was. Die waren echt vet om te spelen. Medal of Honor had vroeger ook wel goede WW2 shooters, maar helaas is die serie ook verneukt.
Ik ben bij de laatse boss volgend mij.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:44 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand hier met Nioh die die 2 missies waarbij je tegen 2 bazen tegelijk moet vechten klaar heb?
Laatste boss?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben bij de laatse boss volgend mij.
Knap lastig
Ja wil gewoon ff snel co-op deze laatste 2 missies door zodat ik een alvast platinum heb.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:33 schreef MMaRsu het volgende:
Pff geen idee ik ben in dat lvl dat je vier bazen opnieuw moet killen, en dan die Kelley.
Had al een tijdje niet meer gespeeld maar heb geen zin om de mission te quitten, anders moet ik weer al die bosses killen en dat was best pittig.
eitjequote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:44 schreef Jiang153 het volgende:
Bestaat Medal of Honor dan nog? De laatste die ik heb gespeeld was op de Wii en die had een WW2 thema.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:54 schreef Vault-Boy het volgende:
Hmm hopelijk maken ze dan wel echt weer een goede WW2 game zoals CoD 1, 2, 3 en World at War was. Die waren echt vet om te spelen. Medal of Honor had vroeger ook wel goede WW2 shooters, maar helaas is die serie ook verneukt.
ik neem alles terugquote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:30 schreef Jungle_Jim het volgende:
Horizon Dawn een uurtje gespeeld, snap de hype nog niet echt.
Medal of Honor - PlayStation (1999)quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bestaat Medal of Honor dan nog? De laatste die ik heb gespeeld was op de Wii en die had een WW2 thema.
mooi, dan koop ik m ookquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:46 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik neem alles terug![]()
wat een spel
Nah werkte niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eitjeje kan er 1 stunnen (headshot) dan erheen rennen en met living weapon ze constant op de grond houden en mooie damage maken
zijn ze zo dood.
de tv is hier al 3 weken bezet door m'n vriendin en zeldaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nah werkte niet.
Als je ze al dood heb help ff in de Yokai dan wil een plat.
Die style van de nieuwe Zelda is een beetje raar.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de tv is hier al 3 weken bezet door m'n vriendin en zelda![]()
28ste toch ? denk wel dati k 'm ff haal.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Die style van de nieuwe Zelda is een beetje raar.
Dat wordt dalijk geen Kingdom Hearts voor jou met Kairi.
31quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
28ste toch ? denk wel dati k 'm ff haal.
q
mja ik haal m nog wel ff, wil m sowieso spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |