Ik vind die maandag nog steeds ok.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:41 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ja okee, maar per saldo verandert er niks aan het complete programma, wat gewoon onveranderd zwak is.
Je kan ze omwisselenquote:Op woensdag 5 april 2017 18:50 schreef KingRadler het volgende:
hebben Sum 41 en Biffy Clyro nu van dag geruild?
dan zit je dan met je dagkaarten.
Biffy wist toen nog niet dat ze het voorprogramma van Guns n roses zouden zijnquote:Op donderdag 6 april 2017 06:12 schreef KingRadler het volgende:
Toch snap ik Pinkpop niet had dan gewacht met bekend maken van 2 bands op de poster.
daar heeft toch iedereen last van, 538 geeft ook altijd veel weg. En ik dacht dat weggeven ook niet mocht, maar dat er altijd een prijsvraag aan vast moest zitten. Hoe makkelijk die ook is.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:43 schreef KingRadler het volgende:
Pijnlijk voor 3FM er zijn nieuwe regels dat ze geen Tickets van concerten [gekregen van concert organisator] gratis mogen weggeven. Ze moeten dus nu Pinkpop kaarten zelf kopen en gratis weggeven, en dat gaat nooit gebeuren.
Ja, maar 538 is geen publieke omroep, dus zij kunnen doen zoals ze het leuk vinden.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:58 schreef AgeEll het volgende:
[..]
daar heeft toch iedereen last van, 538 geeft ook altijd veel weg. En ik dacht dat weggeven ook niet mocht, maar dat er altijd een prijsvraag aan vast moest zitten. Hoe makkelijk die ook is.
3fm heeft een publieke taak mag niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:58 schreef AgeEll het volgende:
[..]
daar heeft toch iedereen last van, 538 geeft ook altijd veel weg. En ik dacht dat weggeven ook niet mocht, maar dat er altijd een prijsvraag aan vast moest zitten. Hoe makkelijk die ook is.
ik vind het nogal kinderachtig dat de publieke omroep dit niet mag doen.quote:Op zondag 9 april 2017 08:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
3fm heeft een publieke taak mag niet.
Ik had altijd gedacht dat acteurs prijzen wonnen dat het nep was.quote:Op zondag 9 april 2017 08:59 schreef richolio het volgende:
Flauw hoor.
Maar ja, aan de andere kant heb ik toch nooit wat gewonnen.
Je hebt veel onzin verkocht over de jaren maar dit spant de kroonquote:Op zondag 9 april 2017 18:19 schreef KingRadler het volgende:
Nu 3FM geen Tickets gaat weggeven zal Pinkpop nooit uitverkocht raken.
Ik heb ooit kaarten gewonnen voor Franz Ferdinand in de HMHquote:Op zondag 9 april 2017 18:18 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik had altijd gedacht dat acteurs prijzen wonnen dat het nep was.
Godver. Had nog geen kaartje gekocht maar overwoog serieus naar de KoL- en Biffy-dag te gaan. Nu ben ik tot Werchter veroordeeld waar ik niemand mee naar toe krijg helaas.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:50 schreef KingRadler het volgende:
hebben Sum 41 en Biffy Clyro nu van dag geruild?
dan zit je dan met je dagkaarten.
Als je met deze lineups PP boven RW verkiest ben je ook niet echt een liefhebber zeg maarquote:Op zondag 9 april 2017 18:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Godver. Had nog geen kaartje gekocht maar overwoog serieus naar de KoL- en Biffy-dag te gaan. Nu ben ik tot Werchter veroordeeld waar ik niemand mee naar toe krijg helaas.
Als of Werchter voor de "liefhebbers" is.quote:Op zondag 9 april 2017 18:29 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Als je met deze lineups PP boven RW verkiest ben je ook niet echt een liefhebber zeg maar
Neuh, maar daar is toch heel wat meer te zien dan dit jaar op PP.quote:Op zondag 9 april 2017 20:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als of Werchter voor de "liefhebbers" is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |