quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jullie ontbreken nog voor Bahrein...quote:
Kijk eens de post boven je.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie ontbreken nog voor Bahrein...
Niets helaas, van je hele voorspelling. Regels zijn regelsquote:Op vrijdag 14 april 2017 [b]12:46[/b] schreef Max23 het volgende:
Geen idee wat er nog meetelt van de vrije trainingen
quote:De deadline voor het insturen is 1 uur vóór het begin van de 1e vrije training. (houd rekening met de verschillende tijdszones!)
Hehehe, moblo vertrouwt de telling niet nu haar teamgenoot ruim bovenaan staatquote:Op maandag 17 april 2017 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Succesverhaal![]()
Ik zat trouwens te denken, flip, kun je even in een spoiler ook de 'juiste' antwoorden zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
ja, volgens mij ook!quote:Op maandag 17 april 2017 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
er waren maar 10 coureurs in dezelfde ronde
dat zou voor mij weer een puntje schelenquote:Op maandag 17 april 2017 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
er waren maar 10 coureurs in dezelfde ronde
quote:Op maandag 17 april 2017 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou voor mij weer een puntje schelen
Dat lijkt me sterkquote:Aantal rijders dat finisht in dezelfde ronde als de winnaar: 5
Je verwacht een kater die tot half juni duurt?quote:Op woensdag 26 april 2017 09:17 schreef Karstman het volgende:
Oh ja maar vast voorspellen want met koningsdag komt er natuurlijk niks van
Azerbeijan Grand Prix Bakoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |