Dat doet ie dan zeker net voordat ie uitvalt? Of is ie aan het knokken voor plekke 11-20?quote:Op woensdag 5 april 2017 21:55 schreef DutchTrain het volgende:
China
<DutchTrain> - <Haas>
Snelste ronde: Räikkönen
Daarna gaat het regenen en vergeet Stroll te remmen, zegt mijn glazen bolquote:Op woensdag 5 april 2017 22:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat doet ie dan zeker net voordat ie uitvalt? Of is ie aan het knokken voor plekke 11-20?
Ja hoor, want ik moet al mn pronos nog invullen voor dit weekend en dat moet allemaal vanavondquote:
Komt de 2e race de reserverijder al niet meer opdagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reserverijder MakkieR heeft overigens 1 punt gescoord door als enige de FP2 goed te voorspellen
Morgen na de race gaat de uitslag nog wel even duren, het is hier namelijk 5 uur vroeger dan in NL dus ik duik NU mijn bed weer in en zal dat morgen na de race ook doen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Mja, uiteraard voorzag niemand dat een Haas de hoogste snelheid in Q zou hebben, dus voorlopige stand na Q blijft ongewijzigdquote:Op zaterdag 8 april 2017 10:21 schreef flipsen het volgende:
Heb nog niet de confirmatie van hoogste topsnelheid (FIA site is nogal langzaam en ik zie zo gauw niet de speedtrap op de f1.com site)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Dit.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 12:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien wil je iets meer aanpassen
Kopiëren is moeilijkquote:Op donderdag 13 april 2017 12:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien wil je iets meer aanpassen
quote:<Karstman> - <Williams>
VT1: Vettel
VT2: Hamilton
VT3: Hamilton
Q3 1: Hamilton
Q3 2: Bottas
Q3 3: Ricciardo
Q-time: 1.27.994
Hoogste topsnelheid Q: Mercedes
R1: Vettel