Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou nee.. hij stond te zagen en madam mikmak wil NU een gongsessie.. hij moest zich omkleden en na 4min komt ze alweer binnenstormen, schiet nou opppppppppppppp we willen nu !opzouten
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh de Gong is een Sjamp modelkabouter gong
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Jeroen staat ze belachelijk te maken vanaf de zijlijn
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Als die schilder iets vraagt zeg ik dat ik voor Talpa werk
ja dat dus.. kijk mij eens lollig doenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:02 schreef StruisVogelt het volgende:
Yga van Rene
et veel geduld
ghu ghu ghu Bats
Romy hihihihi
tok tok ..
llkr strakke broeken aan
resumee
petje af voor rene...lastige mensen ,die denken leuk te zijn
met deze mensen valt geen eer te behalenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:06 schreef schizolientje het volgende:
dit heeft dus helemaal niets met joga te maken, het gaat niet om moeilijke truukjes en zeker niet dat gegil enz. Zij bevestigen nu weer alle vooroordelen die joga ook heeft jammer genoeg
die snuift t halve weiland weg met die afzuigkapquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Bij Batsy zag je het gras bewegen van de zuigkracht
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die snuift t halve weiland weg met die afzuigkap
En dan vind ze het gek dat haar neus zo briek staat.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Goffer Busterquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
ja zuig is haar specialiteit!quote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die snuift t halve weiland weg met die afzuigkap
Die zijn hele leven al om penissen heen moest manoeuvreren gek zegquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En dan vind ze het gek dat haar neus zo briek staat.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die zijn hele leven al om penissen heen moest manoeuvreren gek zeg
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:11 schreef Gooddeal het volgende:
Als ze nou eens gewoon erin meegaan en serieus doen, en gewoon de bek dichthouden, zouden ze merken hoe ontspannend dit kan zijn.
Kansloos met dit volk.
[..]Nou jij zou een leuke Tantra juf zijn zeg
[..]
Die zijn hele leven al om penissen heen moest manoeuvreren gek zeg
Daarom zit die ook de hele dag op de bank voor zich uit te starenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
Jeroen: Ik kan niet stilzitten ik moet altijd wat doen
uhu
ik kan er niet over uit dat niemand haar eens de waarheid zegtquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kutwijf, die wil echt 24/7 in de belangstelling staan, en maar aandacht eisen![]()
Billyquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:15 schreef StruisVogelt het volgende:
dikke scheet van ...
lkkt hoor
Pling... hihihi hahah ho hih hu ghu
Dat komt door het eten, niet genoeg vleesquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarom zit die ook de hele dag op de bank voor zich uit te staren
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
Jeroen: Ik kan niet stilzitten ik moet altijd wat doen
uhu
Is smorgens erg moe...quote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vic gaat weer naar de vide.
Die ligt ook de hele dag op bed zeg.
laat ze maar eens bloed prikken .. als ze dat heeftquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:17 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Is smorgens erg moe...
Maar waarom doet Vick niet mee...? Te aards misschien..
Ze kan zelf de leiding nemen, dan zal het wel niet leuk zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:17 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Is smorgens erg moe...
Maar waarom doet Vick niet mee...? Te aards misschien..
Die heeft geen bloed maar blauwselwater zou m'n mams zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
laat ze maar eens bloed prikken .. als ze dat heeft
Anja laat meestal keiharde kutscheten tijden de inzet van de Kaarsquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat vinden ze ook normaal bij Yoga scheten laten, dat houd me al tegen, ligt er 1 of andere Anja voor je prrrrtttttttttt
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:18 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
Anja laat meestal keiharde kutscheten tijden de inzet van de Kaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |