Gebruik je die zelf niet?quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:41 schreef flipsen het volgende:
Kennelijk niet, topic zo dood als een pier. Jammer, want ik had gehoopt hier een AirCanada voucher te kunnen slijten aan geinteresseerden... EUR2510, niet op naam, onbeperkt geldig, ook in delen te gebruiken. Wie maakt me los?
Ik misschien. Is die voucher ook op aansluitende partner airlines te gebruiken? Ik moet nl het eerste stuk met SAS doen…quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:41 schreef flipsen het volgende:
Kennelijk niet, topic zo dood als een pier. Jammer, want ik had gehoopt hier een AirCanada voucher te kunnen slijten aan geinteresseerden... EUR2510, niet op naam, onbeperkt geldig, ook in delen te gebruiken. Wie maakt me los?
Als je het vía aircanada boekt vast wel? Geen idee, heb het voucher ook nog niet ontvangen trouwens, wel aangevraagd. Benieuwd hoe lang dat duurtquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik misschien. Is die voucher ook op aansluitende partner airlines te gebruiken? Ik moet nl het eerste stuk met SAS doen…
Kunnen wij dat niet allemaal aanvragen danquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:23 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als je het vía aircanada boekt vast wel? Geen idee, heb het voucher ook nog niet ontvangen trouwens, wel aangevraagd. Benieuwd hoe lang dat duurt
Kan je proberen, maar ik denk dat ze wel graag willen weten welke vluchten je betaald had en waarom je wil annulerenquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kunnen wij dat niet allemaal aanvragen dan
Waar ging je reis heen?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kan je proberen, maar ik denk dat ze wel graag willen weten welke vluchten je betaald had en waarom je wil annuleren
Maar hey, het topic loopt ineens weer als een dolle
Stuur me maar een mailtje als je meer weet, kan dit topic verder ontopic blijvenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:23 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als je het vía aircanada boekt vast wel? Geen idee, heb het voucher ook nog niet ontvangen trouwens, wel aangevraagd. Benieuwd hoe lang dat duurt
Wat vond je ervan? Ik vond het een leuke stad!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:30 schreef Binge-watch het volgende:
Donderdag naar Toronto!
Volgend jaar vier weken West-Canada in de planning staan. Kan niet wachten, schitterend land.
Nice! Dus ze bestaan wel degelijkquote:Op maandag 30 mei 2022 15:13 schreef Binge-watch het volgende:
Algonquin Provincial Park!
[ link | afbeelding ]
Het is voor mij de tweede keer, maar het blijft genieten. We zijn eigenlijk vrij weinig in downtown Toronto, dat heb je na een paar dagen wel gezien. We komen vooral downtown om de wedstrijden van de Blue Jays te bezoeken, wat sowieso een aanrader is. Maar er zijn zoveel mooie dingen in de buurt te doen dat je elke trip weer genoeg nieuwe dingen kunt verzinnen.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Ik vond het een leuke stad!
[..]
Nice! Dus ze bestaan wel degelijk
Leuk! Wanneer en voor hoe lang ga je? Heb je al ideeën wat je wil gaan doen/zien?quote:Op maandag 30 mei 2022 19:13 schreef bianconeri het volgende:
Mooi gelukte foto!
Staat er goed op.
En idd hoe was Toronto? Ben benieuwd voor mijn bezoek over niet te lange tijd als goed is.
Is nog even de vraag.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 04:48 schreef Binge-watch het volgende:
Leuk! Wanneer en voor hoe lang ga je? Heb je al ideeën wat je wil gaan doen/zien?
Lekker! Ik neem even aan dat je dan een huurauto hebt. Mijn tip is om dan net buiten Toronto te gaan zitten, bijvoorbeeld in Etobicoke of Mississauga. Toronto in en uit komen met de auto moet je niet willen. Er zijn legio hotels vlakbij snelwegen en OV buiten Toronto. Als je downtown wil bezoeken ben je met een Uber niet heel veel meer kwijt vergeleken met eigen vervoer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is nog even de vraag.
Het is het plan om met een groep naar NY te gaan. Is nog even afhankelijk van of iets open gaat tegen die tijd, anders gaan we (nog) niet.
Dan blijf ik daar 2 week en ga ik denk ik gewoon door naar Canada.
Zo niet dan kan ik Canada alsnog wel doen of ook een jaar uitstellen.
Ik ken daar mensen vlakbij de grote meren, net Noordelijk daarvan. Dus daar ga ik dan sowieso heen en uitvalsbasis is dan vanuit Toronto (ook al hebben ze daar een eigen vliegveldje).
Zal al gauw 2 week wel zijn.
Ik wil eigenlijk het liefst vrij centraal zitten in Toronto, zodat ik niet echt van vervoer afhankelijk ben.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:29 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Lekker! Ik neem even aan dat je dan een huurauto hebt. Mijn tip is om dan net buiten Toronto te gaan zitten, bijvoorbeeld in Etobicoke of Mississauga. Toronto in en uit komen met de auto moet je niet willen. Er zijn legio hotels vlakbij snelwegen en OV buiten Toronto. Als je downtown wil bezoeken ben je met een Uber niet heel veel meer kwijt vergeleken met eigen vervoer.
Ik kan me niet herinneren daarmee in de knoei gekomen te zijn - als je inderdaad gewoon tankt zodra je half leeg bent en de optie hebt, gaat het verder allemaal wel goed komen. Veel plezier!quote:Op maandag 11 juli 2022 08:00 schreef Angelfrouk het volgende:
Wij gaan binnenkort voor het eerst naar Canada en hebben nog een vraagje.
We hebben een autoreis geboekt van Vancouver, via Whistler en Banff, naar Calgary. Staat er op die route duidelijk aangegeven om de hoeveel kilometer er een tankstation is? Of is het een kwestie van bij elke tankstation wat je tegenkomt de auto volgooien?
Dank je wel! En plezier zal wel goed komen. Nu alleen de zenuwen nog de baas (eerste keer buitenland, eerste keer vliegen...)quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren daarmee in de knoei gekomen te zijn - als je inderdaad gewoon tankt zodra je half leeg bent en de optie hebt, gaat het verder allemaal wel goed komen. Veel plezier!
Als je telefoon eSim heeft kan ik https://mobimatter.com/travel-esim/canada aanraden. Heb die zelf vorig jaar in Canada gebruikt en het werkt perfect.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:39 schreef Landgeld het volgende:
Iemand nog tips voor SIM kaart in Canada?
In september roadtrip West en sim en navigatie wel handig
En je woont in Nederland?quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:47 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Dank je wel! En plezier zal wel goed komen. Nu alleen de zenuwen nog de baas (eerste keer buitenland, eerste keer vliegen...)
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En je woont in Nederland?
Naar Canada en dan vliegen naar Vancouver helemaal voor de allereerste keer.
Bijzondere keus voor 1e keer buitenland en 1e keer vliegen. Hoe komt dat zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |