Komen er wel zonder gl verwacht ikquote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten een coalitie vormen he
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Krijg je weer zo'n engerd als Andre Rouvoet die de schaamharen wil laten opmeten.
VVD en CDA zie ik samen al wel op 50 komenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1 erbij? Je moet 76 zetels halen. Stel ze halen gemiddeld 20 dan heb je er 60 (met 3) kom je er nog 16 tekort.
Denk het niet. OF de VVD moet 30+ zetels gaan pakken, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Probleem is een beetje dat een D66 etc allemaal zo rond die 15 zetels hangen. Hadden ze er 20-25 gehad zou het een stuk makkelijker zijn geweest.quote:
CDA gaat meer dan 23 zetels halenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk het niet. OF de VVD moet 30+ zetels gaan pakken, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Probleem is een beetje dat een D66 etc allemaal zo rond die 15 zetels hangen. Hadden ze er 20-25 gehad zou het een stuk makkelijker zijn geweest.
Dan hebben ze er samen 45 in het beste geval. Oftewel er moeten partijen bij, maar de sukkeltjes willen niet met die en die samenwerken etc etc. Dat maakt het ontzettend lastig. Ik HOOP eigenlijk dat we opnieuw mogen gaan stemmen zodat ze voelen dat het zo niet langer kan met dat haantjesgedrag en gezeik.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
CDA gaat meer dan 23 zetels halen
Constantinopel heroverenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:13 schreef skysherrif het volgende:
godver nederlandse sites gehacked door turken
Tis klaar nu
Wie gaat ermee richting byzantium, deus vult
De "joods christelijke traditie" is nog zo een bullshit term.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De joods-christelijke traditie en de CDA uitgangspunten sta jij waarschijnlijk helemaal achter.
Gewoon een max aantal partijen zal ook wel helpen. Wat voegt dat Denk en de PP nou toe. Jatten alleen maar zetelsquote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan hebben ze er samen 45 in het beste geval. Oftewel er moeten partijen bij, maar de sukkeltjes willen niet met die en die samenwerken etc etc. Dat maakt het ontzettend lastig. Ik HOOP eigenlijk dat we opnieuw mogen gaan stemmen zodat ze voelen dat het zo niet langer kan met dat haantjesgedrag en gezeik.
Ik denk eerlijk gezegd dat 1 zetel voor Denk of de Piraten Partij meer toevoegt dan de 23ste zetel voor het CDA of de 19de zetel voor D66.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gewoon een max aantal partijen zal ook wel helpen. Wat voegt dat Denk en de PP nou toe. Jatten alleen maar zetels
Ja zo zijn er een aantal dingen waarover weleens nagedacht mag worden maar zolang dat baantjesgeile publiek in die kamer zit gaat dat niet gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gewoon een max aantal partijen zal ook wel helpen. Wat voegt dat Denk en de PP nou toe. Jatten alleen maar zetels
Als Ancilla zo af en toe dr tietjes in die kamer laat zien zou dat wel genot zijn ja. Is natuurlijk ook gewoon een baantjesgeile mevrouw, zelfde als die Simons.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat 1 zetel voor Denk of de Piraten Partij meer toevoegt dan de 23ste zetel voor het CDA of de 19de zetel voor D66.
Komt omdat in de oude partijen weinig ruimte is voor nieuwe ideetjes. Een tijdje terug had Ancilla waarschijnlijk wel lid geworden van D66, maar die houden gewoon de deur gesloten voor invloeden van buitenaf. Dat zie je ook bij andere partijen. Het is heel kortzichtig allemaal.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat 1 zetel voor Denk of de Piraten Partij meer toevoegt dan de 23ste zetel voor het CDA of de 19de zetel voor D66.
Dat.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Aan de orde wel ja maar je denkt toch niet dat de grote partijen daar iets om geven?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:20 schreef svann het volgende:
[..]
Dat.
Dan komen er ook eens andere zaken aan de orde dan de standaard stokpaardjes.
Kleine partijen willen nog wel eens het geweten zijn van gesettelde partijen en weten zo soms toch wat bereiken.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
Aan de orde wel ja maar je denkt toch niet dat de grote partijen daar iets om geven?Wat wil zon 1 zetelpartij nou? Heb je er 5 of 10, oke maar 1? Denk dat ze niet echt serieus genomen worden.
In de praktijk zie ik daar weinig van terecht komen. Vaak reageren partijen zo van; Goed voorstel ja top en hop op de stapel en door.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:24 schreef svann het volgende:
[..]
Kleine partijen willen nog wel eens het geweten zijn van gesettelde partijen en zo toch wat bereiken.
De Partij voor de Dieren heeft met hun 2 zetels anders behoorlijk wat voor elkaar gekregen. Namelijk behoorlijk wat moties die gesteund zijn door andere partijen, maar vooral dat partijen een aantal van hun punten uiteindelijk hebben overgenomen in hun programma.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de praktijk zie ik daar weinig van terecht komen. Vaak reageren partijen zo van; Goed voorstel ja top en hop op de stapel en door.
D66 en de gekozen burgemeester is daar een mooi voorbeeld van. Sterker nog, bijna alle kroonjuwelen van D66 zijn daar een mooi voorbeeld van.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de praktijk zie ik daar weinig van terecht komen. Vaak reageren partijen zo van; Goed voorstel ja top en hop op de stapel en door.
Maar dat komt vooral door de rubberen principes en regeringsgeilheid van D66.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:27 schreef Nintex het volgende:
[..]
D66 en de gekozen burgemeester is daar een mooi voorbeeld van. Sterker nog, bijna alle kroonjuwelen van D66 zijn daar een mooi voorbeeld van.
Vandaar dat Alexander flabbergasted was toen Buma zei dat hij niet per se hoeft te regeren.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat komt vooral door de rubberen principes en regeringsgeilheid van D66.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |