MAAR DE OPGESTROOPTE MOUWTJES!!!!quote:Op maandag 13 maart 2017 23:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot op met GL. Die jagen alle bedrijven het land uit.
Soort Partizanen?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man is echt pauper ongrappig
Stem anders gewoon niet?quote:
Ik.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:56 schreef Zorro het volgende:
Wie zou er het meest een hekel hebben aan het Wilhelmus zingen? ik heb wel een vermoeden.
Topidee dus.
Die zit te zuipen..quote:Op maandag 13 maart 2017 23:57 schreef Martinello het volgende:
Misschien moeten ze Javier Guzman ook een keer uitnodigen.
Mooiste volkslied ter wereld. Als NL Elftal speelt en het Wilhelmus klinkt krijg ik altijd een stijfjequote:Op maandag 13 maart 2017 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik.
Maar ik vind wel dat het volkslied gewoon aan kinderen geleerd moet worden, ja.
Sowieso geen grappenquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:58 schreef hafcfan het volgende:
Links heeft Buma proberen te slopen, maar Buma was te sterk voor ze.
Baudet ookquote:Op maandag 13 maart 2017 23:58 schreef hafcfan het volgende:
Links heeft Buma proberen te slopen, maar Buma was te sterk voor ze.
Wat schokkend!quote:
Met die salarissen van Pauw en Matthijs blijft er weinig over voor een goede komiek.quote:
Daar was het wel een stuk opvallender.quote:
Die laten zich Woensdag horen. Ik stem sowieso geen PVV maar het zou toch wat zijn als die 25 zetels gaat pakken. Dat ze lekker de tering krijgen in Den Haag GENOTquote:Op maandag 13 maart 2017 23:58 schreef Nintex het volgende:
Waar waren de boze PVV'ers in het publiek?
Dit is toch zo doorzichtig man. Niet normaal.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
marcodej oogt wat mad op dit moment.
Ook al hebben ze 50 zetels dan nog laat Den Haag Henk en Ingrid lekker de tering krijgen en dat is ook genotquote:Op maandag 13 maart 2017 23:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die laten zich Woensdag horen. Ik stem sowieso geen PVV maar het zou toch wat zijn als die 25 zetels gaat pakken. Dat ze lekker de tering krijgen in Den Haag GENOT
Helaas zijn er wel mensen die zich laten beinvloeden door wat ze zien. Ze zien mensen die klappen voor Pechtold en een Buma waar grapjes over worden gemaakt.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat schokkend!
Dat zal de verkiezingsuitslag danig beīnvloeden hoor!
Pics in dm aubquote:Op maandag 13 maart 2017 23:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb ik nu al.. Ik ga een potje onaneren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |