Ze hebben toevallig afgelopen vrijdag nieuwe meters geïnstalleerd. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?quote:Op maandag 13 maart 2017 21:35 schreef Fer het volgende:
1 fase die eruit ligt? Werken alle fornuispitten wel?
Ja dat denk ik, omdat die apparaten niet meer werken. Heb de stop inderdaad uit gezet.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:44 schreef Fer het volgende:
Wacht eens, een groep waar de wasmachine, cv en siv lichtpunten en stopcontacten samen op zitten? Dat is wel vreemd, zet maar uit, als ie toch niet werkt.
Hoogstwaarschijnlijk dit, zoals ts aangeeft 3 fase, waarschijnlijk even twee.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:35 schreef Fer het volgende:
1 fase die eruit ligt? Werken alle fornuispitten wel?
Heb eigenlijk niet gecontroleerd of alles werkt. Heb vandaag 1 pit gebruikt en die werkte naar behoren. Morgen vroeg gelijk even controleren. Waar kan dat door komen?quote:Op maandag 13 maart 2017 22:41 schreef klipper het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk dit, zoals ts aangeeft 3 fase, waarschijnlijk even twee.
Wasmachine heeft zijn eigen groep, dus meer waarschijnlijk dat er twee groepen geen stroom meer krijgen. En wellicht 1 fase van de fornuisgroep.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:20 schreef Phone8 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik, omdat die apparaten niet meer werken. Heb de stop inderdaad uit gezet.
Kan dat te maken hebben met de nieuwe meter? Afgelopen vrijdag is die vervangen voor een nieuwe. Voor de tijd namelijk nooit last of problemen gehad.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:55 schreef Skankhunt49 het volgende:
Heb toevallig deze week ook kortsluiting gehad . en alle stoppen stonden ook omhoog.Bij mij was de hoofdschakelaar stuk. En de fase lag eruit. Ik Had ook nog dat 1 groep wel werkte. Voor het vervangen van je fase moet eneco/stedin langskomen. Dus zou die bellen.Een elektricien mag dat niet doen geloof ik (de fase vervangen).
Ja dat is moeilijk te zeggen maar het zou kunnen. Misschien iets verkeerd aangesloten. Ik zou ze gewoon bellen en zeggen dat dit is gebeurd vlak na het aansluiten van de nieuwe meter. Ze staan binnen twee uur voor je deur. Ik moest een half uurtje wachten.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:01 schreef Phone8 het volgende:
[..]
Kan dat te maken hebben met de nieuwe meter? Afgelopen vrijdag is die vervangen voor een nieuwe. Voor de tijd namelijk nooit last of problemen gehad.
Was het maar zo. Bedrijf gaf aan dat na installatie het ons probleem was. Over een uurtje komt er een installateur kijken. Hopelijk kan die het vinden.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:08 schreef Skankhunt49 het volgende:
[..]
Ja dat is moeilijk te zeggen maar het zou kunnen. Misschien iets verkeerd aangesloten. Ik zou ze gewoon bellen en zeggen dat dit is gebeurd vlak na het aansluiten van de nieuwe meter. Ze staan binnen twee uur voor je deur. Ik moest een half uurtje wachten.
Als er een draadje los zit, foto's laten maken en claimen bij de netbeheerder.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 07:05 schreef Phone8 het volgende:
[..]
Was het maar zo. Bedrijf gaf aan dat na installatie het ons probleem was. Over een uurtje komt er een installateur kijken. Hopelijk kan die het vinden.
Modem is nog aan het opstartenquote:
Installateur is geweest en het was een kapotte las dop. Het werkt weerquote:
En zie hier waarom je veel adviezen in K&W niet al te serieus moet nemen aangaande dit soort storingen, men vraagt niet door maar men komt met adviezen zonder de situatie te kennen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:43 schreef Phone8 het volgende:
[..]
Installateur is geweest en het was een kapotte las dop. Het werkt weerwel naar lang zoeken en 2 extra gaten in de muur😅
Lasdop is een woord, maar gelukkig is het euvel verholpen en ben jij van de ellende afquote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:43 schreef Phone8 het volgende:
[..]
Installateur is geweest en het was een kapotte las dop. Het werkt weerwel naar lang zoeken en 2 extra gaten in de muur😅
Dit gaat de komende jaren een hardnekkiger misverstand zijn dan destijds de hogere belasting op overuren (iets wat effectief door de afbouw nu wel het geval is)quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:56 schreef Fer het volgende:
Maar die wasmachine, die een eigen groep zou moeten hebben,
Het zit hem ook in het niet duidelijk zijn qua normen en plichten. Of eigenlijk in het zo vaag mogelijk zijn daarinquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit gaat de komende jaren een hardnekkiger misverstand zijn dan destijds de hogere belasting op overuren (iets wat effectief door de afbouw nu wel het geval is)
We mogen toch wel afdwalen als TS zijn probleem is opgelostquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:02 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het zit hem ook in het niet duidelijk zijn qua normen en plichten. Of eigenlijk in het zo vaag mogelijk zijn daarin![]()
Maar we dwalen af geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |