Op het net en bij klacht.nl was het inderdaad dagelijks smullen.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:17 schreef -AMG- het volgende:
Vroeger toen BVA nog niet zo bekend was had je veel meer pareltjes dan nu. Tijdje terug nog een senseo gezien met een bod van ¤50 ex kosten
nouja dan kan TS hem best thuis laten bezorgen aangezien hij er toch onverzekerd op wil gaan rijdenquote:Op maandag 13 maart 2017 20:17 schreef Armani XL het volgende:
[..]
[..]
Correctie 85 euro ex BTW
102 inclusief
Heb ik toch uigelegd. Bij de ene wel schade melden en bij de ander niet. Dit is een feit en is niet fatsoenlijk ga je me nu vertellen dat het fatsoenlijk en eerlijk is wat ze allemaal doen ?quote:
Je maakt hopelijk een grapje.. toch....quote:Op maandag 13 maart 2017 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou ik nou misleidend vinden. ik zou denken meer bieden dan 85 en hij wordt thuisbezorgd.
Sterker nog, jij bent de enige in dit topic die vind van niet.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:18 schreef rewder het volgende:
ga je me nu vertellen dat het fatsoenlijk en eerlijk is wat ze allemaal doen ?
85 komt er bovenop ! De bezorging is vanaf 85 euro niet als je iets koopt boven de 85 euro.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou ik nou misleidend vinden. ik zou denken meer bieden dan 85 en hij wordt thuisbezorgd.
Zou ik niet eens klagen over die tape
ow het sarcasme was niet te proeven?quote:Op maandag 13 maart 2017 20:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je maakt hopelijk een grapje.. toch....
Continu... we worden er gek van achter de schermenquote:Op maandag 13 maart 2017 20:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je maakt hopelijk een grapje.. toch....
jij bent de enige.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Continu... we worden er gek van achter de schermen
Blijft soms lastig op het net, maar ik dacht even vragen, want welke omschrijving ik ook voor je zou maken, dom zou er niet tussen staan.quote:
Verzekerd of niet als je eenmaal ben aangereden ben je dat nu eenmaal. Puffffquote:Op maandag 13 maart 2017 20:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
O.k. ik neem mijn woorden terug, je bent wel een domme klootzak.
Oh, zou je onverzekerd tegen mij aanrijden, dan neem je toch wel het risico op de koop toe dat ik je helemaal in elkaar zou kunnen trappen? (ongeschreven regels, dus ik dacht ik wijs je er even op)
niet dat de andere woorden wel positief zouden zijnquote:Op maandag 13 maart 2017 20:21 schreef hottentot het volgende:
[..]
Blijft soms lastig op het net, maar ik dacht even vragen, want welke omschrijving ik ook voor je zou maken, dom zou er niet tussen staan.
Helemaal niets mis mee. Je moet alleen wel je eerst even verdiepen in de werking door alle voorwaarden door te lezen.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:15 schreef rewder het volgende:
Trouwens die veilingen zijn ook stelletje klojo;s dat wil ook even kwijt!
Aan mij onervarenheid maar dit maakt hun kromme beschrijvingen niet goed. Dan kunnen ze beter toch de hele omschrijving weghalen. LAat de fotos maar praten,.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Sterker nog, jij bent de enige in dit topic die vind van niet.
Ligt het dan aan hen, aan ons, of aan jou?
Hebben ze gedaanquote:
in theorie kan er zelfs iemand hoger bieden en dat TS alsnog de gunning krijgt.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:26 schreef jitzzzze het volgende:
En hoe pakte het bekijken van de foto's voor je uit?
Het is allemaal erg vervelend voor je, maar het is nog geen einde bieding. In theorie kan er nog van alles gebeuren.
quote:Ik heb het hoogste bod op een kavel maar deze wordt niet gegund. Wat nu?
Het kan voorkomen dat u de hoogste bieder bent van een kavel, maar dat deze niet gegund wordt door de opdrachtgever.
Wat betekent het gunnen van een kavel?
Per kavel is aangegeven of het onder voorbehoud van gunning wordt aangeboden in de veiling. Dat betekent dat na afloop van de veiling de opdrachtgever kan besluiten een bepaald kavel niet te gunnen ondanks dat u als hoogste bieder bent geëindigd. Eén van de redenen kan zijn dat het minimum bedrag niet is behaald of dat er eigendom op het kavel is geclaimd en dit is toegewezen.
Indien uw kavel onder gunning staat, wordt u na sluiting van de veiling altijd per e-mail geïnformeerd of uw kavel gegund wordt. In de meeste gevallen ontvangt u hierover binnen 2 werkdagen een bericht.
Inderdaad één van de mogelijkheden.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
in theorie kan er zelfs iemand hoger bieden en dat TS alsnog de gunning krijgt.
[..]
Ik meen het echt serieus ik zag die schade niet maar die nkentekenverhaal was ik wel van op de hoogte omdat ik dat had onderzocht ook via Fok gedeltelijk. Zoals ik al vertelde voordat ik bij mijn scooter terecht kwam las ik andere scooter kavel en toen werden er ook vaak schades gemeld. Je krijgt dan het idee dat schades aangeduid worden. Dit is toch een normale denkwijze ? Vervolgens zag ik mijn derbi vamosje de foto;s even gekeken en de tekst gelezen oke geen schade vermeld ... voor zon lelijke ding wil ik wel bieden dan met alle kosten en al maar die schade verdomme zag ik niet en ik ben nog steeds van mening en standvastig over de gebrekkige informatie vanuit BVA. Kom is op zeg ene keer wel andere keer niet vermelden. ,, hallo dit gaat om schades niet om slijtages ofzo ... maar goed blijkbaar vind iedereen het normaal zulke afwijkende beschrijvingen.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:26 schreef jitzzzze het volgende:
En hoe pakte het bekijken van de foto's voor je uit?
Het is allemaal erg vervelend voor je, maar het is nog geen einde bieding. In theorie kan er nog van alles gebeuren.
Heel stiekem wil ik toch de sciooter wel ik weet niet waarom eigenlijk. Maar het gaat mij meer om die gebrekkige omschrijvingen.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
in theorie kan er zelfs iemand hoger bieden en dat TS alsnog de gunning krijgt.
[..]
Komop man een scheurtje in een zadel van een 24 jaar oude scooter is wel slijtage... en het is netjes gemaakt..quote:Op maandag 13 maart 2017 20:37 schreef rewder het volgende:
[..]
Heel stiekem wil ik toch de sciooter wel ik weet niet waarom eigenlijk. Maar het gaat mij meer om die gebrekkige omschrijvingen.
JA joh komt goed!quote:Op maandag 13 maart 2017 20:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Komop man een scheurtje in een zadel van een 24 jaar oude scooter is wel slijtage... en het is netjes gemaakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |