Wilders was een grapquote:Op maandag 13 maart 2017 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De gemiddelde wedstrijd van Excelsior is beter.
Baudet en Frits gingen af. Jinek nooit. Met haar pijpbekquote:Op maandag 13 maart 2017 18:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, Frits en Jinek gingen aardig af ja.
Daar is het volk te dom voorquote:Op maandag 13 maart 2017 18:56 schreef bombmannl het volgende:
Dit nabeschouwen moeten ze niet meteen doen. Laat mensen hun eigen mening creëren
Dit!quote:Op maandag 13 maart 2017 18:55 schreef venomsnake het volgende:
Wilders gesloopt door Rutte imo.
Ongelooflijk dat er mensen in dit land zijn die op die blonde idioot stemmen.
Dat is ook niet zo'n interessant onderwerp gegeven dat alleen Wilders en Rutte meedoenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:56 schreef Mansjester het volgende:
Het niet over het milieu hebben
Grootste wereldprobleem niet behandelen,wat een kutdebat.
Je kan alles zeggen over Baudet, maar hij heeft wel lef om naar het hol van de leeuw te gaan.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Baudet en Frits gingen af. Jinek nooit. Met haar pijpbek
Mensen die PVV of VVD overwegen zijn in ieder geval sowieso dom.quote:
Jinek is goed, maar ze kan absoluut niet tegen kritiek.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Baudet en Frits gingen af. Jinek nooit. Met haar pijpbek
Doe eens niet zo eng....quote:Op maandag 13 maart 2017 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Rutte heeft deze gewonnen, WIlders kwam weer met zijn standaard riedeltjes.
Paar van die kaalkoppen kan Ajax goed gebruiken ipv al die mietjesquote:Op maandag 13 maart 2017 18:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fysiek wel een betere back dan Sink denk ik, die frits.
Wat is daar eng aan?quote:
Fixedquote:Op maandag 13 maart 2017 18:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jinek is lekker, maar ze kan absoluut niet tegen kritiek.
Rutte had het totaal niet lastig. Wilders doet het echt mager de laatste weken.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Je kunt toch NEE stemmen in het betreffende referendum.quote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 18:57 schreef monkyyy het volgende:
Mijn voorspelling: VVD blijft gelijk in zetels, PVV verliest 2/3.
Dat was geweldigquote:Op maandag 13 maart 2017 18:58 schreef Paxcon het volgende:
Moest wel lachen toen Wilders zei ''Het linkse NOS journaal''
Maar verder is het allemaal vrij kansloos
Deed Rutte iets anders dan? "Weglopen", "Door ons gaat de 'economie' beter", "regeren is moeilijk".quote:Op maandag 13 maart 2017 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Exact!quote:Op maandag 13 maart 2017 18:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Je kunt toch NEE stemmen in het betreffende referendum.
Of je kan in jouw geval helemaal geen voorspellingen doenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:57 schreef monkyyy het volgende:
Mijn voorspelling: VVD blijft gelijk in zetels, PVV verliest 2/3.
Jawel, bij het lagerhousquote:Op maandag 13 maart 2017 18:58 schreef Genesisfan het volgende:
Geen nabeschouwing meer van de nabeschouwing?
Lijkt me ook. Ging helemaal nergens over.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Deed Rutte iets anders dan? "Weglopen", "Door ons gaat de 'economie' beter", "regeren is moeilijk".
Kom. Er is feitelijk niks nieuws gezegd, door niemand niet. Ik denk niet dat iemand zijn mening heeft veranderd naar aanleiding van dit uh, 'debat'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |