Ze zijn nog steeds kleinquote:
Oh haha, ja je hebt gelijk, goed puntquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 19:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oh haha, ja je hebt gelijk, goed puntMaar ik doede meer op het rustig beginnen en groeien. FVD kan en gaat veel sneller groeien doordat ze een veel grotere achterban gaan aanspreken
Ja ik ga nu echt geen Nieuwe Wegen stemmen hoor ...quote:Op maandag 13 maart 2017 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zei bijna tegelijkertijd bijna hetzelfde als ik... - "riedeltjes" over Wilders.
SP sinds marijnissen. Vond hem zo sterk in het debat altijd,quote:Op maandag 13 maart 2017 19:00 schreef Minimunt het volgende:
Ik stem SP, niet omdat ik extreem links ben, maar meer omdat ik een tegenwicht tegen Rutte wil hebben. Ben eigenlijk centrum-links maar daar is niet echt een toonaangevende partij
Nog meer Sp'ers hier?
Eens, pas de laatste 10 minuten kwam het los.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:08 schreef MakkieR het volgende:
Ik vond het debat maar een slappe hap, ik miste een ordinair straatgevecht tussen twee kemphanen, de scheids hield de twee in mijn ogen iets te strak, om lekker los te kunnen gaan.
Het debat had maar twee deelnemers, juist daarom had de scheid ze los moeten laten, een debat met 6 deelnemers wordt dan onoverzichtelijk, maar met twee wordt het spannend.
Ikke ook, inderdaad niet omdat ik Roemer MP wil hebben, maar ook omdat het kabinet gecontroleerd moet worden door een sterke linkse partij.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:17 schreef Sequencer het volgende:
[..]
SP sinds marijnissen. Vond hem zo sterk in het debat altijd,
Terugkijken waard? Heb het gemist.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:13 schreef Sigaartje het volgende:
Geweldig debat. Ik heb gekeken.
Zal nooit PVV stemmen, maar hij legde wel even de zwakke plekken van kabinet Rutte bloot.
Vond goed dat het gebeurde.
Als je je dood wilt ergeren, dan moet je beslist terugkijken. let wel op, ik heb gewaarschuwd.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Terugkijken waard? Heb het gemist.
Rutte kon ook alleen maar pareren. Op economie had wilders dik gewonnen als hij de kaart 'flex' had getrokken, terwijl hij mark als in zn zak had zitten. Zorg was rutte niet thuis en immigratie is wilders' onderwerp van nature.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:34 schreef La_Moustache het volgende:
Die Rutte met zijn uitsluiten van de PVVMet wie wil die leugenaar anders zijn verkiezingsbeloftes in gaan lossen, wat Wilders ook uitstekend opmerkte. De PVV en VVD vliegen elkaar in de haren maar hun stemgedrag is erg overeenkomstig.
Rutte zal wel moeten regeren met PVV als hij beloftes wil uitvoeren. Met een Klaver, Asscher, Pechtold kom je echt geen steek verder, en dan he Mark?
Jazeker. Groot voordeel vond ik dat het kort was (ruim een half uur). Normaal duren debatten eindeloos, op een gegeven moment ken je die smoelen wel.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Terugkijken waard? Heb het gemist.
De omgekeerde vraag is veel relevanter: met wie gaat de PVV z'n programma uitvoeren? Helemaal niemand.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:34 schreef La_Moustache het volgende:
Die Rutte met zijn uitsluiten van de PVVMet wie wil die leugenaar anders zijn verkiezingsbeloftes in gaan lossen, wat Wilders ook uitstekend opmerkte. De PVV en VVD vliegen elkaar in de haren maar hun stemgedrag is erg overeenkomstig.
Rutte zal wel moeten regeren met PVV als hij beloftes wil uitvoeren. Met een Klaver, Asscher, Pechtold kom je echt geen steek verder, en dan he Mark?
VVD en CDA, eventueel aangevuld door SGP/FvD/VNL. Ze sluiten Wilders uit vanwege de onterechte claim dat Wilders het kabinet in de steek liet de vorige keer, terwijl zelfs Hans Hillen (CDA-minister) destijds heeft aangegeven dat het niet klopt. Dan heb je de ''Marokkanen''-uitspraak waar Rutte zoveel moeite mee heeft, terwijl het iets is wat 43% van het land wil. De PVV stemt daarnaast voor ~65% van de moties met de VVD mee. Er is geen partij die vaker mee stemt.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De omgekeerde vraag is veel relevanter: met wie gaat de PVV z'n programma uitvoeren? Helemaal niemand.
De VVD heeft zat partijen om uit te kiezen, om in elk geval een deel van de idealen te verwezenlijken. De PVV heeft helemaal niemand. Niemand wil de PVV.
In de ogen van zijn eigen achterban kan Wilders niks fout doen. Onder zijn eigen achterban heeft hij tevens niks meer te winnen.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:03 schreef KrappeAuto het volgende:
Linkse/links-centrum mensen vinden hier dat Rutte gewonnen heeft zie ik. Ik kan je als ex-VVD'er en nu Wilders stemmer vertellen dat Wilders hier een schot in de roos schoot bij zijn achterban. Ik denk dat Rutte hier eventueel stemmers gaat verliezen aan Wilders en FvD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |