Zwevende kiezers...quote:Op maandag 13 maart 2017 18:36 schreef Guanabana het volgende:
Maar dit debat is natuurlijk ook overbodig omdat zowel de Rutte- als de Wildersaanhangers allang hun kant hebben gekozen.
We houden hem in de gaten, ik sta op het punt te notenquote:
accijns voor de begrafenisondernemerquote:Op maandag 13 maart 2017 18:36 schreef Klummie het volgende:
[..]
Belastingvoordeel voor de nabestaanden
En nog steeds is het beter dan in andere landen.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:37 schreef Minimunt het volgende:
Rutte is hier gewoon scheef. Ik ken mensen die in de zorg werken en daar gewoon niet meer willen werken, managers die met hoge salarissen strijken en de druk is enorm.
Dat rutte nu opeens wil investeren in de zorg? Wat een onzin, dit had hij de afgelopen 4 jaar kunnen doen. Bah bah bah wat een kwal....
Wat Geert nu dus ook zegtquote:Op maandag 13 maart 2017 18:37 schreef Minimunt het volgende:
Rutte is hier gewoon scheef. Ik ken mensen die in de zorg werken en daar gewoon niet meer willen werken, managers die met hoge salarissen strijken en de druk is enorm.
Dat rutte nu opeens wil investeren in de zorg? Wat een onzin, dit had hij de afgelopen 4 jaar kunnen doen. Bah bah bah wat een kwal....
Dat vind je serieus?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:35 schreef Typisch het volgende:
Wilders weet zijn hoop stront weer prima te verkopen.
Dat is zo.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:37 schreef Minimunt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |