Vorige week ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs. Hiep hiep hoera! 🎉🎊🎈
Vandaag ging ik naar het gemeentehuis om mijn rijbewijs aan te vragen. Maar dat kan niet zonder een fotootje.
Ik was vandaag lekker dom bezig. Eerst ging ik mijn haren en make-up doen. Toen liep ik een willekeurige fotomevrouwwinkeltje binnen.
Nou dat heb ik geweten. Die winkel wordt gerund door een uhm hele schaars geklede dame. Toen ik de winkel binnen liep moest ik haar zoeken en bleek ze achter de balie verstopt te zitten. 😂
Dan de foto. GA ZITTEN KLIK KLIK KLIK WELKE VAN DE DRIE VIND JE HET MOOIST OKÉ FF PRINTEN HIER HEB JE ZE PIN MAAR NU WEGWEZEN
Wtf? Foto is nog beetje scheef ook maar de gemeente vond het niet erg.
Dit is toch geen service? Ik was liever naar die winkel in den haag achter bijenkorf met allemaal blauw geweest. Dan was m'n foto ook mooier en was ik beter behandeld. Maar ja dan moet ik daarheen he en bestaat die winkel nog of is ie failliet wel jammer als dat zo is die foto is kapot mooi en deze nieuwe is mehhh maar kan ermee door niemand ziet toch m'n rijbewijs
En over een paar maanden verloopt mijn paspoort maar ik twijfel of ik dit jaar weer naar Marokko ga of niet want vorige keer had ik last minute geboekt en werd mijn baas boos omdat hij mij wilde bellen maar dat kon niet want ik was in Marokko - hij wilde vragen of ik kan werken terwijl ik bijna een week niet ingeroosterd was, flikker lekker op als jullie me alleen bellen als je me nodig hebt
Moet ik gvd weer naar die bitch van de pasfotowinkel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende: Welkom vader renwan ^O^ Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.