Rotterdam misschien niet, maar kan toch niet dat 8% van Amsterdam Turks is.. Maarja achteraf pratenquote:Op donderdag 16 maart 2017 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Rotterdam is ie op zn zachts gezegd geen vriend van de allochtonen.
pff die riffi 101barz van paar weken terugquote:Op donderdag 16 maart 2017 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rotterdam misschien niet, maar kan toch niet dat 8% van Amsterdam Turks is.. Maarja achteraf praten
goeie iddquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff die riffi 101barz van paar weken terug
vuur vuur vuur
ook clip uitgekomen paar dagen terug van weg van alle stress van sevnquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
goeie idd
morgen album Boef, ook vuur
Al tig keer gedraaid laatste tijdquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook clip uitgekomen paar dagen terug van weg van alle stress van sevn
wordt sowieso mn zomerbanger
Die is heel erg.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al tig keer gedraaid laatste tijd
yesr met Kosso
hahaquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die is heel erg.
En dan ook nog:
"paar ton osso, halve ton waggie"
Yes-R is aan het braggen over jan modaalgod
Misschien komt ie er achter dat vastgoed in kosovo (is servie) niet zo goed looptquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:13 schreef Doublepain het volgende:
Kosso is wel goed, maar waarom met Yesr
Dacht dat hij het niet voor de fame deed
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien komt ie er achter dat vastgoed in kosovo (is servie) niet zo goed loopt
Moet ik wel eerst aanvragen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer hoor. Hoop dat je het snel krijgt.
Wil je dat dan niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 03:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst aanvragen.
Nouja, verloren. Indien ADO won mocht haags_kwartiertje een UI uitzoeken voor mij. ADO won. Maar er was geen tegenprestatie indien ADO verloor.quote:
Haha oké oké, een slecht afgesproken weddenschap.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, verloren. Indien ADO won mocht haags_kwartiertje een UI uitzoeken voor mij. ADO won. Maar er was geen tegenprestatie indien ADO verloor.
Weddenschappen aan gaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, verloren. Indien ADO won mocht haags_kwartiertje een UI uitzoeken voor mij. ADO won. Maar er was geen tegenprestatie indien ADO verloor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |