Meen je dit Tjacka?quote:
ik begrijp überhaupt niet wat een mening van iemand anders je zou interesserenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Meen je dit Tjacka?
Dit is namelijk de AIDS-tekst van de huidige politieke discussies.
Je houd je stem voor je dus je zal wel Wilders stemmen.
Je bent van mening dat er wat moet veranderen aan het vluchtelingenbeleid, je bent racist en stem Wilders.
Dit is precies wat een SJW en de WSJ ook doen, en één van de redenen dat mensen moe zijn van jonge mensen die niet in hokjes willen geplaatst worden maar het continu zelf wel doen.
Beetje ignorant gedrag eigelijk in vele gevallen.
Ik zeg ook niet altijd waar ik op zal stemmen voordat het geweest is.
Ik vind het stemgeheim juist een mooi stukje traditie.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik begrijp überhaupt niet wat een mening van iemand anders je zou interesseren
zeker niet op een forumpje
HAHA TRADITIESquote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het stemgeheim juist een mooi stukje traditie.
Ik ben sowieso 100% voorstander van Zwarte Pietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHA TRADITIES
ONTMASKERT JE BENT PVV
JE WILT ZWARTE PIET OOK TERUG HÉ
Veel mensen zitten ook op een forum, juist om meningen uit te wisselen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik begrijp überhaupt niet wat een mening van iemand anders je zou interesseren
zeker niet op een forumpje
Van mij mag het wel weg, kost alleen maar geld in Decemberquote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:42 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik ben sowieso 100% voorstander van Zwarte Piet
Daarom begrijp ik niet waarom je dan je beroept op je stemgeheimhoudingquote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Veel mensen zitten ook op een forum, juist om meningen uit te wisselen.
Kan nooit kwaad om die van een ander te horen.
Je steekt er alleen maar wat van op, ook al ben je het er niet mee eens.
Dat is wel heel simpel en zwat wit bekeken.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik niet waarom je dan je beroept op je stemgeheimhouding
Okéquote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is wel heel simpel en zwat wit bekeken.
Je kunt best over politiek praten, meningen delen en dergelijke.
Maar dat houd niet in dat je ook meteen verplicht bent om te melden op wie je stemt.
Heb je Casey Neistat gezien?
Aangezien hij wel even dacht te moeten melden dat alle YouTubers moesten vertellen op wie ze gingen stemmen
Gelukkig nam het merendeel hem niet serieus.
Nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Valt mij een beetje tegen Div.
Kom op, naar die stembus!
Als je het niet weet, stem dan op FVDquote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee.
Heb me serieus nooit verdiept in standpunten van partijen dus zou ook niet weten waar welke partij voor staat. En eerlijk gezegd boeit me dit hele circus echt geen reet. De politiek doet toch wel wat ie wil.
Zal ook wel niet snel afgeschaft worden. Gaat poepveel geld in omquote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier is ieder jaar concours hippique. Vind het altijd wel leuk om even heen te gaan.
Stem blanco.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee.
Heb me serieus nooit verdiept in standpunten van partijen dus zou ook niet weten waar welke partij voor staat. En eerlijk gezegd boeit me dit hele circus echt geen reet. De politiek doet toch wel wat ie wil.
Ja joh. Als je daar rondkijkt in de tent dan lopen daar rondom gevulde mensen rond.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ook wel niet snel afgeschaft worden. Gaat poepveel geld in om.
Ja, dat is ongelofelijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit week is in Engeland weer Cheltenham, de grootste paardenraces van het land.
Over veel geld in omgaan gesproken
Bijna een miljard wordt er op die races gezet in 4 dagenquote:
Ben ooit eens op de Equitana geweest, daar was een of andere sjeik met zijn arabieren. Godallemachtig... zijn stand was zo groot als mijn woonkamer en keuken en stond vol met bronzen beelden.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh. Als je daar rondkijkt in de tent dan lopen daar rondom gevulde mensen rond.
Ja, prachtig he. Morgen is er een grote race op Cheltenham als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben er 1 keer geweest, best een leuke bijeenkomst met al dat oud en nieuw geld wat daar gescheiden gaat netwerken.
Ja, ons paardensperma is zeer gewild. Trots op onze hengstenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ooit eens op de Equitana geweest, daar was een of andere sjeik met zijn arabieren. Godallemachtig... zijn stand was zo groot als mijn woonkamer en keuken en stond vol met bronzen beelden.
Echt, wat een geld gaat erin om. Voor NL ook, een van onze grootste exportproducten, paarden en (paarden)sperma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |