Even deze post stelen.quote:Op maandag 13 maart 2017 @ 08:04 schreef Resistor het volgende:
Alleen kakkerlakken overleven dat.
Oh, wacht
Wat is een fotosoep?quote:Op maandag 13 maart 2017 09:44 schreef Danny het volgende:
Overigens lees ik op diverse turkse discussiesites, naast dat Turkije in 1 dag Nederland kan veroveren als we op deze manier doorgaan, dat dit vast en zeker fotosoep moet zijn.
Als je de afbeelding via Google zoekt, kom je ook op dezelfde afbeelding zonder tekst uit januari 2014. Inderdaad nep.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:44 schreef Danny het volgende:
Overigens lees ik op diverse turkse discussiesites, naast dat Turkije in 1 dag Nederland kan veroveren als we op deze manier doorgaan, dat dit vast en zeker fotosoep moet zijn.
Zouden ze erin trappen en het proberen? Het liefst nog voor woensdag.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:44 schreef Danny het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |