quote:Op maandag 13 maart 2017 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan ons best doen dat zo te houden.
Wij hadden op de uitnodiging ook specifiek gezegd dat er op die locatie "niets voor kinderen" geregeld wasquote:Op maandag 13 maart 2017 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat als ik ooit ga trouwen dat ik dan even een goed gesprek met mijn zusje aanga. Die heeft drie kleine kinderen.
Of ik ga trouwen in een heel ver tropisch land, zonder publiekOf ik hou alleen 's avonds laat (rond een uur of 10 in de avond) een receptie.
Scheelt mij ook weer een confrontatie.![]()
Op de "mooiste" dag van mijn leven hoef ik geen kindergekrijs/ rennende kinderen / gewriemel
Goed gecommuniceerdquote:Op maandag 13 maart 2017 09:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wij hadden op de uitnodiging ook specifiek gezegd dat er op die locatie "niets voor kinderen" geregeld was
Omdat al die tienermeisjes een zakcentje krijgen voor oppassen en dat hoeft helemaal niet veel te zijn. En zij waarschijnlijk niet durft te zeggen dat wel leuk te vinden.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:50 schreef Bart het volgende:
Want? Iedereen vindt het prima. Vreemd dat dat dan schofterig is.
En dan zijn er altijd van die drollen die hun kind alsnog meenemen. Ik zou er duidelijk op zetten dat kinderen niet welkom zijn. Maar dan netjes verwoordquote:Op maandag 13 maart 2017 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed gecommuniceerdJe ontzegt ze ook niet de toegang, maar laat wel weten dat het eigenlijk niet voor kinderen is. Ik voel er weinig voor om iemand in te huren die de kinderen zou moeten vermaken.
"Voor kinderen is er een andere tijd en een andere plaats."quote:Op maandag 13 maart 2017 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan zijn er altijd van die drollen die hun kind alsnog meenemen. Ik zou er duidelijk op zetten dat kinderen niet welkom zijn. Maar dan netjes verwoord.
quote:Op maandag 13 maart 2017 09:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Want? Iedereen vindt het prima. Vreemd dat dat dan schofterig is.
Pssst, zullen we de discussie hierbij laten? Dan kan dit topic weer over kindloos en niet over oppastarieven gaanquote:Op maandag 13 maart 2017 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat al die tienermeisjes een zakcentje krijgen voor oppassen en dat hoeft helemaal niet veel te zijn. En zij waarschijnlijk niet durft te zeggen dat wel leuk te vinden.
Ja goed, als ze er eentje hebben die zich kan gedragen, gewoon rustig zijn ding doet is dat prima, maar niet dat alle volwassen zich moeten aanpassen aan het grut wat er is. Althans, dat denk ik altijd.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan zijn er altijd van die drollen die hun kind alsnog meenemen. Ik zou er duidelijk op zetten dat kinderen niet welkom zijn. Maar dan netjes verwoord.
Ja goed, je kant t zo mooi maken als je zelf wiltquote:Op maandag 13 maart 2017 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Voor kinderen is er een andere tijd en een andere plaats."hm.
Kloptquote:Op maandag 13 maart 2017 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed gecommuniceerdJe ontzegt ze ook niet de toegang, maar laat wel weten dat het eigenlijk niet voor kinderen is. Ik voel er weinig voor om iemand in te huren die de kinderen zou moeten vermaken.
Ook mannen zijn welkom! Ik snap je helemaal. Hadden laatst een een feestje. En ja hoor 1 grote kindershow.....quote:Op maandag 13 maart 2017 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fijn.
Waren wezen eten voor mijn aanstaande verjaardag, pa, zijn vriendin, ma, ik, zusje, zwager en neefje. Hij heeft zich voorbeeldig gedragen in het restaurant, had er een hard hoofd in. Maar het was wel de grote baby show. Leuk, nieuw lid van het gezin, maar het is wel alles is baby hier, baby daar.
Het idee wat je allemaal moet opgeven om zo iemand groot te brengen, de verantwoordelijkheid, verschrikkelijk. Ik kan amper voor mezelf zorgen, laat staan zo iemand. En je bent je hele identiteit als persoon kwijt. Mijn zusje is nu een mama, en dat is het. Voelt raar. Alsof ik een vriend verloren heb bijna.
Scheelt weer wat gasten.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Voor kinderen is er een andere tijd en een andere plaats."hm.
Je kunt moeilijk wel het ene rustige kind van familie wel uitnodigen en de draak van je goede vriend niet.quote:Op maandag 13 maart 2017 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja goed, als ze er eentje hebben die zich kan gedragen, gewoon rustig zijn ding doet is dat prima, maar niet dat alle volwassen zich moeten aanpassen aan het grut wat er is. Althans, dat denk ik altijd.
Als ik ooit trouw...quote:Op maandag 13 maart 2017 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zo denk ik dan ookquote:Op maandag 13 maart 2017 10:10 schreef Lexa31 het volgende:
Als ik mijn verjaardag vieren en er zijn mensen met veel kinderen dan moeten ze de kinderen maar thuis laten. Heb het laatst meegemaakt op een feestje. Zuizende oren en dikke koppijn. Continu schreeuwen en huilen en vervelend. Zo wil ik mijn verjaardagen dus echt niet vieren he
Ik heb het idee dat jij hier vooral problemen neerlegt die je nog helemaal niet hebt.... oppassen op een kind dat nog niet bestaat en terwijl het je nog helemaal niet gevraagd is, feestjes bij je thuis waar nog helemaal geen kinderen geweest zijn.quote:Op maandag 13 maart 2017 10:10 schreef Lexa31 het volgende:
Als ik mijn verjaardag vieren en er zijn mensen met veel kinderen dan moeten ze de kinderen maar thuis laten. Heb het laatst meegemaakt op een feestje. Zuizende oren en dikke koppijn. Continu schreeuwen en huilen en vervelend. Zo wil ik mijn verjaardagen dus echt niet vieren he
Ik haak tegenwoordig ook gewoon af van het vriendengroepje waar ze allemaal net een baby hebben of zwanger zijn. Ik heb helemaal geen zin in de info op hoeveel flessen ze zitten en over welk merk kinderwagen er aangeschaft moet worden.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:44 schreef Isabeau het volgende:
De Grote Babyshow herken ik welHeb een bloedhekel aan verjaardagen en dergelijke waarbij iedereen de hele tijd naar het kind/de kinderen kijken en het alleen daar over kunnen hebben. Weet je, zó interessant is zo'n baby/peuter/kleuter nog helemaal niet. Je kan er doorgaans niet echt een leuk gesprek mee hebben of zo en komisch zijn ze alleen per ongeluk.
Hoeveel kinderen zijn 'veel kinderen'?quote:Op maandag 13 maart 2017 10:10 schreef Lexa31 het volgende:
Nee, dat eigenlijk niet. Ik zie de vrienden met kinderen wel veel minder, maar die hebben ook gewoon minder tijd.quote:Op maandag 13 maart 2017 10:22 schreef agter het volgende:
Merken jullie dat je minder vrienden over houdt?
En er zullen vast "vrienden"zijn die zich dan beledigd voelen, "Als mijn kinderen niet welkom zijn voel ik me ook niet welkom" -> Maar dat is vooral lekker hun probleem en dat zegt dan genoeg over de vriendschap.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hangt dat niet samen met ouder worden en ontdekken wat echte vriendschappen waard zijn?quote:Op maandag 13 maart 2017 10:22 schreef agter het volgende:
Merken jullie dat je minder vrienden over houdt?
Ze is 20. En krijg ik ook een zakcentje als ik d'r laptop weer eens fix? Ik vind juist dat je voor familie dingen belangeloos hoort te doen.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat al die tienermeisjes een zakcentje krijgen voor oppassen en dat hoeft helemaal niet veel te zijn. En zij waarschijnlijk niet durft te zeggen dat wel leuk te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |