jong geleerd enzoquote:
Omdat je vast onthouden hebt dat ik zelf ooit eens voor een diner heen en weer naar Oslo moest vliegen?quote:Op maandag 13 maart 2017 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]Waarom verbaast me dat nou weer niet bij jou?
toen ik 3 jaar en 1 maand was begonnen de 70'squote:
Ben dol op vage versies. Deze is van de Beatles ja.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:50 schreef Koen66 het volgende:
het zijn wel alternatieve performers
Deze is toch origineel van de Beatles?
Of is dat de cover?
Tering.....quote:Op maandag 13 maart 2017 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen ik 3 jaar en 1 maand was begonnen de 70's
En ging m'n pa er al bijna van tussen
Nou sowieso denk ik dat je met jouw werk naar veel van dit soort dingen moet/mag?quote:Op maandag 13 maart 2017 22:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat je vast onthouden hebt dat ik zelf ooit eens voor een diner heen en weer naar Oslo moest vliegen?
ÉN waar Vout zijn muziek vandaan haalt!quote:Op maandag 13 maart 2017 22:55 schreef just me het volgende:
Grootste geheim van Fok, wat Fogel voor de kost doet
Conferenties meestal maar een of twee per jaar, maar representatiegedoe vaker.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou sowieso denk ik dat je met jouw werk naar veel van dit soort dingen moet/mag?Ik weet nog steeds niet precies wat je doet, maar het is in ieder geval wel iets waarbij conferenties enzo met enige regelmaat plaats vinden he?
Volgens mij heb ik het je in Den Haag verteldquote:Op maandag 13 maart 2017 22:55 schreef just me het volgende:
Grootste geheim van Fok, wat Fogel voor de kost doet
quote:Op maandag 13 maart 2017 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Conferenties meestal maar een of twee per jaar, maar representatiegedoe vaker.
Onlangs diner met een bedrijf die al die posh plekken ook zat was en maar wat blij was toen ik een burger&beer plek voorstelde
Zoveel had ik toch niet gedronkenquote:Op maandag 13 maart 2017 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het je in Den Haag verteld
HAHA! Okee dan!quote:Op maandag 13 maart 2017 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Conferenties meestal maar een of twee per jaar, maar representatiegedoe vaker.
Onlangs diner met een bedrijf die al die posh plekken ook zat was en maar wat blij was toen ik een burger&beer plek voorstelde
jezusquote:Op maandag 13 maart 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA! Okee dan!
Mijn broer moest een tijdje geleden naar New York voor z'n werk en mocht voor 30 euro op de kosten van de baas dineren.
Dat werd dus 1 hamburger, 1 cola en een bakje kersen, waarbij hij zelf nog moest bijlappen!
30 euro, en moest zeker nog dank je wel zeggenquote:Op maandag 13 maart 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA! Okee dan!
Mijn broer moest een tijdje geleden naar New York voor z'n werk en mocht voor 30 euro op de kosten van de baas dineren.
Dat werd dus 1 hamburger, 1 cola en een bakje kersen, waarbij hij zelf nog moest bijlappen!
Haha! Nee volgens mij heeft hij echt wel een goede werkgever!quote:Op maandag 13 maart 2017 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
30 euro, en moest zeker nog dank je wel zeggen
Sjezus, da's wel erg karig.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA! Okee dan!
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sjezus, da's wel erg karig.
Als ik in NYC ben krijg ik ca 110 euro per dag voor verteer. Waar en of ik dat opmaak moet ik lekker zelf weten. En de keren dat ik daar wegens verplichtingen er (ruim) overheen ga doen ze ook niet moeilijk om meer te betalen.
is in onderwijsland wel heel, heel anders!quote:Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Als ik voor m'n werk weg ben let ik eigenlijk nooit op geld
Ik zie wel en declareer als ik terug ben
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:00 schreef just me het volgende:
Ik heb ooit ergens gewerkt, waar de gewone mensen minder benzinegeld e.d. kregen dan de hoogleraren, we tankten bij dezelfde pomp vlakbij het gebouw
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sjezus, da's wel erg karig.
Als ik in NYC ben krijg ik ca 110 euro per dag voor verteer. Waar en of ik dat opmaak moet ik lekker zelf weten. En de keren dat ik daar wegens verplichtingen er (ruim) overheen ga doen ze ook niet moeilijk om meer te betalen.
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb op een school gewerkt waar docenten koffie, melk en thee kregen in de kantine, en een aantal oudere leraren daar kwamen altijd met hun koffertje binnen, deden er een fles melk uit de koelkast in, pakten wat rollen wc-papier en wat suiker- en melkpoederzakjes voor op vakantie en deden dat ook in de koffer en gingen vervolgens terug naar hun kantoor!
"Ja laat hen maar, dat hebben ze onderhand wel verdiend met hun vele jaren inzet hier."
alleen als ik in Scandinavie ben zorg ik altijd wel dat een Scandinavier de alcohol betaaltquote:Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
is in onderwijsland wel heel, heel anders!
ik moet een andere baan zoeken!quote:Op maandag 13 maart 2017 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen als ik in Scandinavie ben zorg ik altijd wel dat een Scandinavier de alcohol betaalt
Al is dat vestzak/broekzak want zelfde bedrijf
Ah dat ja .. Beetje bijkomen na al die jarenquote:Op maandag 13 maart 2017 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet een andere baan zoeken!
ow nee,na augustus hoef ik nooit never meer te werken
Creatief met administratiequote:Op maandag 13 maart 2017 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen als ik in Scandinavie ben zorg ik altijd wel dat een Scandinavier de alcohol betaalt
Al is dat vestzak/broekzak want zelfde bedrijf
Vlak voor het faillissement werd uiteindelijk WEL gezegd dat dat met die suikerzakjes en melkpoeder toch niet de bedoeling was!quote:
Ik heb het verdiend om te stoppenquote:Op maandag 13 maart 2017 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat ja .. Beetje bijkomen na al die jaren
Heerlijk, hoop dat je financieel gezien er ook goed van kan genieten en niet op een houtje moet bijtenquote:Op maandag 13 maart 2017 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet een andere baan zoeken!
ow nee,na augustus hoef ik nooit never meer te werken
hahaha goed geregeldquote:Op maandag 13 maart 2017 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Creatief met administratie
Zo heb ik een keer een collega van een beroemde Nederlandse voormalig gloeilampenmaker geholpen omdat hij zijn bon van de het diner was vergeten. Dan kan hij niks declareren. Maar, aangezien hij wel aan representatie mocht doen, en omdat ik geen bonnen nodig heb omdat ik toch een vast bedrag krijg, heeft hij mijn een representatiediner cadeau gedaan, maar ik betaalde gewoon zelf. Had hij toch mooi de eerste dag ook gedekt
Ik ga er heel goed op vooruit, kan ik eindelijk eens op vakantiequote:Op maandag 13 maart 2017 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heerlijk, hoop dat je financieel gezien er ook goed van kan genieten en niet op een houtje moet bijten
LoLquote:Op maandag 13 maart 2017 23:04 schreef Koen66 het volgende:
hmmm volgens mij dacht ik dat dit een origineel van Blondie was
Nice!quote:Op maandag 13 maart 2017 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga er heel goed op vooruit, kan ik eindelijk eens op vakantie
![]()
quote:
Je bent welkom. Heb plek zat hier.quote:
Vraag haar waarom ze lippenstift in de kraag heeftquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag haar waarom ze lippenstift in de kraag heeft