is in onderwijsland wel heel, heel anders!quote:Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Als ik voor m'n werk weg ben let ik eigenlijk nooit op geld
Ik zie wel en declareer als ik terug ben
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:00 schreef just me het volgende:
Ik heb ooit ergens gewerkt, waar de gewone mensen minder benzinegeld e.d. kregen dan de hoogleraren, we tankten bij dezelfde pomp vlakbij het gebouw
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sjezus, da's wel erg karig.
Als ik in NYC ben krijg ik ca 110 euro per dag voor verteer. Waar en of ik dat opmaak moet ik lekker zelf weten. En de keren dat ik daar wegens verplichtingen er (ruim) overheen ga doen ze ook niet moeilijk om meer te betalen.
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb op een school gewerkt waar docenten koffie, melk en thee kregen in de kantine, en een aantal oudere leraren daar kwamen altijd met hun koffertje binnen, deden er een fles melk uit de koelkast in, pakten wat rollen wc-papier en wat suiker- en melkpoederzakjes voor op vakantie en deden dat ook in de koffer en gingen vervolgens terug naar hun kantoor!
"Ja laat hen maar, dat hebben ze onderhand wel verdiend met hun vele jaren inzet hier."
alleen als ik in Scandinavie ben zorg ik altijd wel dat een Scandinavier de alcohol betaaltquote:Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
is in onderwijsland wel heel, heel anders!
ik moet een andere baan zoeken!quote:Op maandag 13 maart 2017 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen als ik in Scandinavie ben zorg ik altijd wel dat een Scandinavier de alcohol betaalt
Al is dat vestzak/broekzak want zelfde bedrijf
Ah dat ja .. Beetje bijkomen na al die jarenquote:Op maandag 13 maart 2017 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet een andere baan zoeken!
ow nee,na augustus hoef ik nooit never meer te werken
Creatief met administratiequote:Op maandag 13 maart 2017 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen als ik in Scandinavie ben zorg ik altijd wel dat een Scandinavier de alcohol betaalt
Al is dat vestzak/broekzak want zelfde bedrijf
Vlak voor het faillissement werd uiteindelijk WEL gezegd dat dat met die suikerzakjes en melkpoeder toch niet de bedoeling was!quote:
Ik heb het verdiend om te stoppenquote:Op maandag 13 maart 2017 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat ja .. Beetje bijkomen na al die jaren
Heerlijk, hoop dat je financieel gezien er ook goed van kan genieten en niet op een houtje moet bijtenquote:Op maandag 13 maart 2017 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet een andere baan zoeken!
ow nee,na augustus hoef ik nooit never meer te werken
hahaha goed geregeldquote:Op maandag 13 maart 2017 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Creatief met administratie
Zo heb ik een keer een collega van een beroemde Nederlandse voormalig gloeilampenmaker geholpen omdat hij zijn bon van de het diner was vergeten. Dan kan hij niks declareren. Maar, aangezien hij wel aan representatie mocht doen, en omdat ik geen bonnen nodig heb omdat ik toch een vast bedrag krijg, heeft hij mijn een representatiediner cadeau gedaan, maar ik betaalde gewoon zelf. Had hij toch mooi de eerste dag ook gedekt
Ik ga er heel goed op vooruit, kan ik eindelijk eens op vakantiequote:Op maandag 13 maart 2017 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heerlijk, hoop dat je financieel gezien er ook goed van kan genieten en niet op een houtje moet bijten
LoLquote:Op maandag 13 maart 2017 23:04 schreef Koen66 het volgende:
hmmm volgens mij dacht ik dat dit een origineel van Blondie was
Nice!quote:Op maandag 13 maart 2017 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga er heel goed op vooruit, kan ik eindelijk eens op vakantie
![]()
quote:
Je bent welkom. Heb plek zat hier.quote:
Vraag haar waarom ze lippenstift in de kraag heeftquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag haar waarom ze lippenstift in de kraag heeft