jong geleerd enzoquote:
Omdat je vast onthouden hebt dat ik zelf ooit eens voor een diner heen en weer naar Oslo moest vliegen?quote:Op maandag 13 maart 2017 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]Waarom verbaast me dat nou weer niet bij jou?
toen ik 3 jaar en 1 maand was begonnen de 70'squote:
Ben dol op vage versies. Deze is van de Beatles ja.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:50 schreef Koen66 het volgende:
het zijn wel alternatieve performers
Deze is toch origineel van de Beatles?
Of is dat de cover?
Tering.....quote:Op maandag 13 maart 2017 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen ik 3 jaar en 1 maand was begonnen de 70's
En ging m'n pa er al bijna van tussen
Nou sowieso denk ik dat je met jouw werk naar veel van dit soort dingen moet/mag?quote:Op maandag 13 maart 2017 22:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat je vast onthouden hebt dat ik zelf ooit eens voor een diner heen en weer naar Oslo moest vliegen?
ÉN waar Vout zijn muziek vandaan haalt!quote:Op maandag 13 maart 2017 22:55 schreef just me het volgende:
Grootste geheim van Fok, wat Fogel voor de kost doet
Conferenties meestal maar een of twee per jaar, maar representatiegedoe vaker.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou sowieso denk ik dat je met jouw werk naar veel van dit soort dingen moet/mag?Ik weet nog steeds niet precies wat je doet, maar het is in ieder geval wel iets waarbij conferenties enzo met enige regelmaat plaats vinden he?
Volgens mij heb ik het je in Den Haag verteldquote:Op maandag 13 maart 2017 22:55 schreef just me het volgende:
Grootste geheim van Fok, wat Fogel voor de kost doet
quote:Op maandag 13 maart 2017 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Conferenties meestal maar een of twee per jaar, maar representatiegedoe vaker.
Onlangs diner met een bedrijf die al die posh plekken ook zat was en maar wat blij was toen ik een burger&beer plek voorstelde
Zoveel had ik toch niet gedronkenquote:Op maandag 13 maart 2017 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het je in Den Haag verteld
HAHA! Okee dan!quote:Op maandag 13 maart 2017 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Conferenties meestal maar een of twee per jaar, maar representatiegedoe vaker.
Onlangs diner met een bedrijf die al die posh plekken ook zat was en maar wat blij was toen ik een burger&beer plek voorstelde
jezusquote:Op maandag 13 maart 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA! Okee dan!
Mijn broer moest een tijdje geleden naar New York voor z'n werk en mocht voor 30 euro op de kosten van de baas dineren.
Dat werd dus 1 hamburger, 1 cola en een bakje kersen, waarbij hij zelf nog moest bijlappen!
30 euro, en moest zeker nog dank je wel zeggenquote:Op maandag 13 maart 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA! Okee dan!
Mijn broer moest een tijdje geleden naar New York voor z'n werk en mocht voor 30 euro op de kosten van de baas dineren.
Dat werd dus 1 hamburger, 1 cola en een bakje kersen, waarbij hij zelf nog moest bijlappen!
Haha! Nee volgens mij heeft hij echt wel een goede werkgever!quote:Op maandag 13 maart 2017 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
30 euro, en moest zeker nog dank je wel zeggen
Sjezus, da's wel erg karig.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA! Okee dan!
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sjezus, da's wel erg karig.
Als ik in NYC ben krijg ik ca 110 euro per dag voor verteer. Waar en of ik dat opmaak moet ik lekker zelf weten. En de keren dat ik daar wegens verplichtingen er (ruim) overheen ga doen ze ook niet moeilijk om meer te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |