Oost-Europa is altijd paraat als het anti-Islam/Turkije is.quote:Op zondag 12 maart 2017 00:56 schreef Flippiee het volgende:
Maar als ik het NOS zo hoor dan verwacht ik weinig steun vanuit de EU
Beter dan WIlders die als een Facebook-Ria gaat reageren op die minister. Man man. Echt. Kan toch nietquote:
Wat kan daar niet aan?quote:Op zondag 12 maart 2017 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dan WIlders die als een Facebook-Ria gaat reageren op die minister. Man man. Echt. Kan toch niet
Diplomatiekere reactie op Turkije, verdienen ze niet eens.quote:Op zondag 12 maart 2017 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Natuurlijk heeft hij gelijk. Maar als hij een MP-schap ambieert zou ik dat toch anders uiten, maargoed. Tijd voor diplomatiekere reacties zal wel voorbij zijn
Vroom moslima is MAD.twitter:robertpbas twitterde op zondag 12-03-2017 om 01:01:43Actie bij auto minister is voorbij. Minister is uit de auto gestapt, hevig scheldend. Onbekend of ze is aangehouden. reageer retweet
Beelden bij NOSquote:Op zondag 12 maart 2017 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroom moslima is MAD.twitter:robertpbas twitterde op zondag 12-03-2017 om 01:01:43Actie bij auto minister is voorbij. Minister is uit de auto gestapt, hevig scheldend. Onbekend of ze is aangehouden. reageer retweet
Ik heb NOS even uitgezegd.quote:
Die liggen ergens dronken in een steegjequote:
Nee laat maar uit want de verslaggeefster die in Rotterdam is, is beroerd.quote:Op zondag 12 maart 2017 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb NOS even uitgezegd.
Echt heel beroerde berichtgeving zeg.
Moet ik het weer aanzetten?
Die is niet geheel objectief.quote:Op zondag 12 maart 2017 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee laat maar uit want de verslaggeefster die in Rotterdam is, is beroerd.
Terwijl jullie ouders het land lieten vollopen met buutnlanders hebben wij Polen blank gehouden.quote:Op zondag 12 maart 2017 01:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die liggen ergens dronken in een steegje
koekoektwitter:BobHGL twitterde op zondag 12-03-2017 om 01:07:30Minister Turkije net afgevoerd met een stuk of 12 à 15 wagens van DSI erbij. Foto's later ivm kentekens. reageer retweet
makkelijker om te bij een te rapenquote:Op zondag 12 maart 2017 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terwijl jullie ouders het land lieten vollopen met buutnlanders hebben wij Polen blank gehouden.
Mja. Ik vind het sowieso lastig om tegenwoordig nog objectief nieuws te lezen. Het is altijd lastig geweest maar zeker met de komst van social media een stuk verslechterd.quote:
Aboutaleb wordt nog even bedankt door deze Turkse dame voor dit feest.quote:Op zondag 12 maart 2017 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja. Ik vind het sowieso lastig om tegenwoordig nog objectief nieuws te lezen. Het is altijd lastig geweest maar zeker met de komst van social media een stuk verslechterd.
quote:Op zondag 12 maart 2017 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
twitter:chrisklomp twitterde op zondag 12-03-2017 om 01:27:24Situatie in Rotterdam loopt uit de hand. Ook journalisten doelwit nu. reageer retweet
Iemand van de Nos dus. Gaat lekker jaquote:Op zondag 12 maart 2017 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
twitter:chrisklomp twitterde op zondag 12-03-2017 om 01:27:24Situatie in Rotterdam loopt uit de hand. Ook journalisten doelwit nu. reageer retweet
Geef eens linkjequote:
quote:Op zondag 12 maart 2017 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Als jullie even weggaan kan ik me auto wegrijden![]()
Wat een held
Zegt tie ff tegen een roadblock aan ME'ersquote:
Hij durft wel.quote:Op zondag 12 maart 2017 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zegt tie ff tegen een roadblock aan ME'ers
Nooit maar dan ook nooit verwacht dat dit in Nederland zou kunnen. Wat een helden!quote:Op zondag 12 maart 2017 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Zomaar even een minister als ongewenste vreemdeling zetten.
Wat een godenactie zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |