Eén van de twee.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
bijzonder nog je oude jeugd liefde tegen gekomen
quote:Op zondag 12 maart 2017 11:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet het wel ongeveer de helft heeft een gezinnetje de rest zit in gevangenis
Nee hoor.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat soort initiatieven worden toch vanuit de school geregeld?
Die van mijn middelbare school heb ik gemist.Zeker naar het oude adres gestuurd en Facebook bestond toen nog niet
quote:Op zondag 12 maart 2017 11:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet het wel ongeveer de helft heeft een gezinnetje de rest zit in gevangenis
Dit hadden we zelf geregeld. Gewoon een aantal oud-klasgenoten opgezocht via Facebook en een datum gepland. Van de 19 waren er 8. 5 konden er niet, de rest kunnen we niet vinden.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mogguh
* OscarMopperkont krijgt nooit uitnodigingen voor reünies
Ah, zeker een regio ding dan. Ik weet dat alle scholen uit mijn eigen regio gewoon reunies organiseerden voor alle oud schoolgangers.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor.
Al mijn reünie's zijn geregeld door oudleerlingen die bij mij in de klas zaten.
Van de 30 klasgenoten uit mijn basisschool klas kan ik er misschien maar 5 vinden ofzoquote:Op zondag 12 maart 2017 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit hadden we zelf geregeld. Gewoon een aantal oud-klasgenoten opgezocht via Facebook en een datum gepland. Van de 19 waren er 8. 5 konden er niet, de rest kunnen we niet vinden.
Vaak gaat het dat jij er een paar kent, die kennen er weer een paar, en die weten weer waar een paar anderen wonen, etc....quote:Op zondag 12 maart 2017 11:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Van de 30 klasgenoten uit mijn basisschool klas kan ik er misschien maar 5 vinden ofzo
Neuh, want in het mooie tijdperk van Facebook en LinkedIn zie ik die connecties ook niet.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Vaak gaat het dat jij er een paar kent, die kennen er weer een paar, en die weten weer waar een paar anderen wonen, etc....
volgens mij is er een keer een reünie geweest georganiseerd door mijn oude school. Maar mijn oude school bestaat niet meer, dus ik verwacht daar ook geen reünie meer van.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah, zeker een regio ding dan. Ik weet dat alle scholen uit mijn eigen regio gewoon reunies organiseerden voor alle oud schoolgangers.
Dat ook inderdaad...quote:Op zondag 12 maart 2017 11:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Vaak gaat het dat jij er een paar kent, die kennen er weer een paar, en die weten weer waar een paar anderen wonen, etc....
Koenquote:
ik heb er door de jaren heen hooguit 1 gevondenquote:Op zondag 12 maart 2017 11:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Van de 30 klasgenoten uit mijn basisschool klas kan ik er misschien maar 5 vinden ofzo
Nog wel een beetje slaperigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |