Bierquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken, 7 jaren lang.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een jaar![]()
Ik wordt nog bijna ieder ochtend wakker met een biertje in mijn hand
En waarom heeft niemand me daar dan voor gewaarschuwdquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeer besmettelijk, reddeloos gered voor het leven
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een jaar![]()
Dat is een lang verhaal.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
En dan beginnen we weer van voor af aan.
Nee, zegt me niets.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je Bökkers, ken je dat?
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
En waarom heeft niemand me daar dan voor gewaarschuwd
quote:Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ik heb er meer last van dat bepaalde delen van mijn bovenkamer zijn ingenomen door de Snollebollekes.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een jaar![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb er meer last van dat bepaalde delen van mijn bovenkamer zijn ingenomen door de Snollebollekes.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb er meer last van dat bepaalde delen van mijn bovenkamer zijn ingenomen door de Snollebollekes.
Ja.... zelfs bij Vout steek je nog wat op.quote:
Dialect-band uit Overijssel (Salland). Klinkt een beetje zoals die oude rock-sound van Normaal.quote:
Dat kind hoeft niet naar school. Is in één klap overbodig geworden met dit nummer.quote:
Ik stel voor om haar stembanden preventief te verwijderen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kind hoeft niet naar school. Is in één klap overbodig geworden met dit nummer.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik stel voor om haar stembanden preventief te verwijderen.
Ze weet alles .. EN dan gaat ze gewoon met dr opa naar Zanzibarquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kind hoeft niet naar school. Is in één klap overbodig geworden met dit nummer.
Ze waren hun tijd ver vooruit. Nu ga je met zo'n nummer viral op YouTubequote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Hadden ze dat kind niet zuiver kunnen laten zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |