Het was die Robin Bengtsson. Dat is meteen een kanshebber ook. Als je dat vergelijkt met ons nummerquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen ja. Staat me iets van bij.
Ik heb Italië gedraaid en ook twee nummers uit de Noorse nationale finale.
Ah, vandaar. Dat doe je leuk dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb laatst in mijn show een aantal nummers gedraaid die Songfestival-gerelateerd zijn. Bijvoorbeeld het uitstekende nummer van Italië, maar ook een paar nummers uit voorrondes. Van Zweden draaide ik mijn favoriet: Robin Bengtsson. En die heeft vanavond de nationale finale gewonnen.
Oh?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
Uiteraard moet Voet zo nog even verlengen....
quote:
Ik vond het gewoon het beste nummer. Onmiddellijk catchy, lekker geproduceerd.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Dat doe je leuk dan.Dacht je zelf ook dat Robin een kans maakte, of het inderdaad zou winnen?
quote:
Nee heee, blijvquote:
Klopt... die luistert toch niet mee.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja.... 13 luisteraars. De plicht roept. Melting vindt het niet erg.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:50 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Klopt... die luistert toch niet mee.
Ik wil best even doorgaan als er behoefte aan is.
Keej dan. Wat mij betreft.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:50 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik moet morgen met de ballen op het groene biljartquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:50 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doorgaan! Doorgaan! Doorgaan!
*Muis schuift voor de zekerheid nog 30 cm verder van haar laptop af
Dat is toch pas in de middag.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet morgen met de ballen op het groene biljart
Die 30 cm niet kunnen handelen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doorgaan! Doorgaan! Doorgaan!
*Muis schuift voor de zekerheid nog 30 cm verder van haar laptop af
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die 30 cm niet kunnen handelen.
10.00 beginnenquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet morgen met de ballen op het groene biljart
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Bier is bitter, bier is best, bier is beter dan de rest
Mits voldoende afstand van toetsenbord houdend tijdens het luisteren naar een Voute show
Daarom.... kun je nog best even blijven.quote:
Ik haak om 23.30 afquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Daarom.... kun je nog best even blijven.
Is goed.quote:
quote:
die is hartstikke doodquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef livelink het volgende:
Als iemand me vandaag had gezegd dat ik vanavond 3 uur naar Nederlandstalige muziek zou gaan luisteren, had ik ze voor gek verklaard
Herkenbaarquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef livelink het volgende:
Als iemand me vandaag had gezegd dat ik vanavond 3 uur naar Nederlandstalige muziek zou gaan luisteren, had ik ze voor gek verklaard
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef livelink het volgende:
Ik herken datquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef livelink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |