quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:54 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik vond het stemmen vandaag wel lastiger. Wekenlang vast op Thomas gezet.
Nu gewoon maar lopen spreiden op 312 kandidaten....
Wat heeft dat plaatje ermee te maken?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:28 schreef iBenny het volgende:
Relatie Wie is de mol?-kandidaat Thomas Cammaert voorbij
[ afbeelding ]
Wie had dat gedacht?
das zn beste vriendin die het niet zag aankomen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat heeft dat plaatje ermee te maken?
Ja daarom, ik dacht dat iBenny het erbij zette als "ze reageerde al zo bizar, het was te verwachten dat ze nu uit elkaar zijn" terwijl ze helemaal geen relatie haddenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
das zn beste vriendin die het niet zag aankomen.
nee het was die knul die er naast zit te lachen waar hij een relatie mee had.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja daarom, ik dacht dat iBenny het erbij zette als "ze reageerde al zo bizar, het was te verwachten dat ze nu uit elkaar zijn" terwijl ze helemaal geen relatie hadden
Is de zoon van Jochem van Gelder niet iets te jong voor Thomas?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee het was die knul die er naast zit te lachen waar hij een relatie mee had.
In BNers kringen kan alles.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:47 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Is de zoon van Jochem van Gelder niet iets te jong voor Thomas?
Een vriendin hč .Thomas had een vriend waar nu uit is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:38 schreef Nizno het volgende:
das zn beste vriendin die het niet zag aankomen.
Nee Nizno die knul is de zoon van Jochem van Gelder.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:42 schreef Nizno het volgende:
nee het was die knul die er naast zit te lachen waar hij een relatie mee had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |