Zwijgen is toestemmenquote:Op maandag 20 maart 2017 15:24 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ik beroep mijzelf op mijn zwijgrecht, heb al genoeg gezeik.
Mooi tochquote:Op maandag 20 maart 2017 16:03 schreef JohnShooter het volgende:
Ik was en ben niet vies van mijn favo prostituee ofzo hoor. Ze is nog steeds fantastisch.
Is het ook, is mijn schatje, en ja je hebt gelijk maar het gaat nu veel beter, mijn psychose kreeg ik meds voor, mag niet drinken of snuiven.quote:
ze lag er niet aan, en jaaa ik ben nog steeds haai ///quote:Op maandag 20 maart 2017 15:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze wel heel nasty was dat hij haar terug bracht en op een hoer kroop. Het verschil in aantal mannen is waarschijnlijk groot en toch koos hij voor de hoer.
pijn heb ikquote:Op maandag 20 maart 2017 16:30 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
ze lag er niet aan, en jaaa ik ben nog steeds haai ///
Ik vind het wat apart dat iemand met toch ook wat apartere seksuele voorkeuren zoals jij ineens zo veroordelend is. Had ik niet verwacht van je.quote:Op maandag 20 maart 2017 15:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik vind hoeren anders dan sloeries ik wil niet zeggen dat iedere vrouw die verschillende bedpartners heeft gehad een sloerie is maar 30+ vind ik echt heel veel. Sorry mijn mening je hoeft hem niet te delen.
Nee niet gesnoven. Ook niet gedronken.quote:Op maandag 20 maart 2017 16:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je komt nogal verward over. Heb je drugs of drank gebruikt vandaag?
Ik kroop op haar omdat ik verliefd ben op dezelfde hoer. Kostte me veel moeite en zo. En natuurlijk heb ik gevoelens voor K.quote:Op maandag 20 maart 2017 15:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze wel heel nasty was dat hij haar terug bracht en op een hoer kroop. Het verschil in aantal mannen is waarschijnlijk groot en toch koos hij voor de hoer.
Klopt als een bus.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het allemaal wel mooi. zolang niemand gedwongen iets moet doen (tegen de zin in), wat is er mis met hoeren.
Ik word serieus haast agressief van al die mensen tegenwoordig, die iets willen verbieden omdat ze het er zelf niet mee eens zijn. De hele maatschappij moet maar aanpassen aan de wil van 1 persoon. Gadverdamme, ik kots op die mensen.
Ik heb in de kroeg soms de mooiste gesprekken met totale strangers, omdat je met sommige mensen een soort van klik hebt, waar je kan zeggen: Ik kan me totaal niet vinden in jouw voorkeur voor onderwerp X, maar vertel me eens waarom je er een passie voor hebt. Wpat maakt het voor jou, ik wil het begrijpen.
Ook daar kan je omheen werken.
In dit topic, over hoeren. Het zal mij een worst wezen wie een hoer neukt, wie 3 mannen geneukt heeft, of 300. Wat kan mij dat nou boeien. Is toch niet mijn leven? Mensen oordelen zo snel. "Oh, een vrouw met meer dan 10 bedpartners, kankersletje"
Serieus, krijg een leven. Laat het allemaal los en geniet gewoon van al het moois wat er te vinden is op deze planeet.
Ik hoef jou niet te vinden, zij vind mij wel.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:57 schreef [url=dSexy_Lexy_83[/url] het volgende:
Vind me eerst maar eens, maar zonder dollen zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen.
Onder hoeren schuilen parels. Ik wil geen random bitch. Ik wil haar.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:41 schreef Atak het volgende:
Waarom zou je naar de hoertjes gaan als je ook een random bitch kan krijgen in clubs?
Mijn dm blijft raar doen. Als ik er eenmaal gekeken heb en even "weggelegd" heb kan ik er niet meer in.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Monopoly zo heb ik het niet genoemd.
Erodome DM
Je kunt ook gewoon naar http://dm.fok.nl gaanquote:Op maandag 20 maart 2017 19:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Mijn dm blijft raar doen. Als ik er eenmaal gekeken heb en even "weggelegd" heb kan ik er niet meer in.
Druk al 1001 keer op dat stomme icoontje, maar er gebeurd niets. Heb hier al dagen last van. Wil je dus een dm antwoord zal je nog een keer een dm gil moeten geven, sorry daarvoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |