Je bedoelt dat ene dagje dat hij met iemand meereed? Dat was geen werk, maar gewoon een eenmalige dagbesteding.quote:
ohquote:Op vrijdag 17 maart 2017 21:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ene dagje dat hij met iemand meereed? Dat was geen werk, maar gewoon een eenmalige dagbesteding.
Karim ook niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 21:53 schreef chroestjov het volgende:
Met Wesley's en Anita's doet Bradley geen zaken.
Wesley en Anita?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 21:53 schreef chroestjov het volgende:
Met Wesley's en Anita's doet Bradley geen zaken.
Hoiquote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:01 schreef Chai het volgende:
Hij wil liever naar Slagharen dan naar Spanje.
Niet mee eensquote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:03 schreef chroestjov het volgende:
Azpilicueta kan de tiefus krijgen, aldus Braddie.
Sprak hij Azpiliihuppeldepup correct uit?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:03 schreef chroestjov het volgende:
Ons is daarbij toch echt wijsgemaakt dat het op oproepbasis was!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 21:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ene dagje dat hij met iemand meereed? Dat was geen werk, maar gewoon een eenmalige dagbesteding.
Volgens mij wel aardig.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Sprak hij Azpiliihuppeldepup correct uit?
Ja, mensen die zo heten, zijn naar alle waarschijnlijk niet te vertrouwen, aldus Bradley.quote:
Dat is ook niet aardig.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:03 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben niet zo politiek correct.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:53 schreef chroestjov het volgende:
De politieke correctheid is weer eens ver te zoeken.
Zijn er nog opmerkelijke uitspraken geweest? Kan mijzelf niet echt brengen tot het kijken van de livestream. Ik wacht wel tot er weer eens leven in de brouwerij is wanneer die afgetrapte Turkenmobiel voor de deur staatquote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:53 schreef chroestjov het volgende:
De politieke correctheid is weer eens ver te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:01 schreef Rectum het volgende:
Voor in de archieven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |