Hallee, Vibes.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:45 schreef Karzai het volgende:
zet hem ook even aan, ook gehorig hier maar de buren klagen niet voordat ze willen slapen
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 11:45 schreef knokkels het volgende:
Have fun, peaceman. Hopen dat Lennon deze keer wint
LoL. de zon schijnt nog steeds hier.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:11 schreef Karzai het volgende:
geen zon hier maar dit helpt
[ afbeelding ]
na wikken en wegen, wegleggen en terugpakken iets gekozen. Ik wil er nog wel een grotere staal van hebben, ik ben en blijf een twijfelkont, wij naar de winkel, winkel geslotenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Just me veel plezier en veel succes. Ik ben benieuwd welk stofje het is geworden.
Muziek goed hard zetten met de tuindeuren open.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
na wikken en wegen, wegleggen en terugpakken iets gekozen. Ik wil er nog wel een grotere staal van hebben, ik ben en blijf een twijfelkont, wij naar de winkel, winkel gesloten![]()
Toen maar lekker koffie en een taartje gegeten in de stad en zo maar even naar de winkel mailen, ik wil gewoon bestellen![]()
Nu even verder in de tuin, takken snoeien is leuk maar dadelijk moeten ze ook nog kleiner gemaakt worden!
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:20 schreef Stien_Struis het volgende:
Houthakken gaat ook altijd erg lekker hierop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |