Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Ja, het was heel doorzichtig.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Laag-bij-de-grondse frame van de NPO om Thierry eerst als racist neer te zetten aan tafel en daarna iemand uit het publiek te laten zeggen "ik moet oppleuren van hem aan tafel daar".. misschien krijgt FvD wat sympathiestemmen van mensen die hier doorheen prikken.
Ja allemaal bedacht in de achterkamertjes van de NPO.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Laag-bij-de-grondse frame van de NPO om Thierry eerst als racist neer te zetten aan tafel en daarna iemand uit het publiek te laten zeggen "ik moet oppleuren van hem aan tafel daar".. misschien krijgt FvD wat sympathiestemmen van mensen die hier doorheen prikken.
Het viel mee, vergeleken met roos of Krol heeft hij het uitstekend gedaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:33 schreef richolio het volgende:
Ik heb het zelf niet gezien vanavond, maar ik hoorde dat Baudet nogal door de mand viel. Klopt dat?
En op ontkrachtingen gaat ie niet in of er komen nog meer complottheorieën.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nintex, volgens mij heb je een vreselijk wantrouwen jegens media opgebouwd. Beetje Trumpiaans zelfs
Dat wordt gewoon op de P&J redactie zo bedacht. Net zoals dat ze een woedende menigte voor Rutte hadden uitgenodigd.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja allemaal bedacht in de achterkamertjes van de NPO.
En Frits naar hem schreeuwen. "DAT DEUGD HELEMAAL NIET!!!"quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:35 schreef k_man het volgende:
Wat ik dan wel weer verrassend vond is het Baudet niks uitmaakt of die Turkse minister hier een bijeenkomst gaat houden. Hij vond het prima als die man hier komt.
Lijkt me geen standpunt waarmee-ie zich bij z'n achterban populair zal maken.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:33 schreef richolio het volgende:
Ik heb het zelf niet gezien vanavond, maar ik hoorde dat Baudet nogal door de mand viel. Klopt dat?
Als je de vuurproef van Jinek doorstaat dan ben je een echte. Jan Roos hebben we na de Roast of Jan Roos nooit meer iets van vernomen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Het viel mee, vergeleken met roos of Krol heeft hij het uitstekend gedaan.
ik vond hem persoonlijk niet echt sterk vanavondquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:33 schreef richolio het volgende:
Op de opinie van D66 rond de EU en euthanasie is ook meer dan voldoende af te dingen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Baudet en Roos hebben extreme standpunten die veel discussie en kennelijk boosheid oproepen, dan is dat toch logisch.
Hoezo maakt dat Wester racistisch?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
En Frits naar hem schreeuwen. "DAT DEUGD HELEMAAL NIET!!!"
Wie is nou de racist
Schreeuwt Frits inclusief hele domme taalfouten? Was me helemaal niet opgevallen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
En Frits naar hem schreeuwen. "DAT DEUGD HELEMAAL NIET!!!"
Wie is nou de racist
Omdat Frits daar overheen walste. Thierry stelde op zich terecht dat dit issue ontstaat omdat er een dieperliggend probleem is (Turkse Nederlanders die zich kennelijk meer met Turkije verbonden voelen dan met Nederland). Over dat punt werd heen geluld.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik vond hem persoonlijk niet echt sterk vanavond, vooral z'n standpunt over Turkse campagne kwam niet sterk over op mij
Wel opvallend ookquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op de opinie van D66 rond de EU en euthanasie is ook meer dan voldoende af te dingen.
Hypocriet was het, omdat hij 1,5 minuut daarvoor een punt begon te maken over het grote probleem dat Turkse Nederlanders zich niet Nederlands voelen. Nee kerel, dat wordt nou juist gevoed door zo'n Turkse minister die de boel hier nog eens komt opzwepen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:35 schreef k_man het volgende:
Wat ik dan wel weer verrassend vond is het Baudet niks uitmaakt of die Turkse minister hier een bijeenkomst gaat houden. Hij vond het prima als die man hier komt.
Lijkt me geen standpunt waarmee-ie zich bij z'n achterban populair zal maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |