Heb ook net een update ontvangen. Ze hebben de xiaomi verzonden met DHL en als compensatie sturen ze een adapter -gratis- met een andere transporteur. Waarschijnlijk een tikfout door de customer service. Houd je me op de hoogte?quote:Op woensdag 19 juli 2017 06:52 schreef tomm1ed het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker, ik heb contact gezocht en nu krijg ik het antwoord dat de laptop zelf niet verzonden is maar een adapter (?)
'Dear Tomm1ed,
We have known view you mentioned.
From your reply, we need to explain that we will ship the Xiaomi Air 12 Notebook and adapter by 2 packages.
So there is only information about adapter. When the Xiaomi Air 12 Notebook is sent out, we can show correct delivery information again.
Once again we apologize for any inconvenience caused.'
Ah, dat klinkt al beter. weet je ook of (en wanneer) ik een Trackingcode krijg toevallig?quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:05 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Heb ook net een update ontvangen. Ze hebben de xiaomi verzonden met DHL en als compensatie sturen ze een adapter -gratis- met een andere transporteur. Waarschijnlijk een tikfout door de customer service. Houd je me op de hoogte?
Heb vandaag inderdaad een verzendcode ontvangen, werkt op dit moment echter niet.quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:05 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Heb ook net een update ontvangen. Ze hebben de xiaomi verzonden met DHL en als compensatie sturen ze een adapter -gratis- met een andere transporteur. Waarschijnlijk een tikfout door de customer service. Houd je me op de hoogte?
Hopelijk werkt ie snel welquote:(Not found): No result found for your DHL query. Please try again.
Dit kan idd even duren voordat ie beschikbaar is. Kan je het in de gaten houden?quote:Op donderdag 20 juli 2017 08:48 schreef tomm1ed het volgende:
[..]
Heb vandaag inderdaad een verzendcode ontvangen, werkt op dit moment echter niet.
DHL zegt:
[..]
Hopelijk werkt ie snel wel
Status is inmiddels: Zending opgehaald. verwachte levering 25-7-2017quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:28 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit kan idd even duren voordat ie beschikbaar is. Kan je het in de gaten houden?
Zeker, heb even navraag gedaan en zou je mij via pb de bestelnummers door kunnen geven?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 08:05 schreef ReinTheMan het volgende:
Hebben jullie ook problemen met iDeal betalingen(via ING in mijn geval) die niet binnen komen bij Gearbest?
Ik heb in de afgelopen dagen een paar bestellingen gedaan via iDeal waarvan de betaling nog steeds niet binnen is(2x Xiaomi Mi6 en Elektrische tandenborstel+accessoires), terwijl het geld wel afgeschreven is van mijn rekening. Erg vreemd, want iDeal is meestal direct overgeschreven.
De orders staan op Paid in het systeem maar Gearbest geeft aan dat ze nog geen geld hebben ontvangen.
Ik heb gister een andere order geplaatst(wederom voor een Xiaomi Mi6) en die betaald via Paypal, die staat inmiddels wel al op Processing.
Gearbest, kan jij hier bij assisteren? Hartelijk dank.
Ja hoor, zet de bestelnummers maar hier neerquote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:55 schreef ReinTheMan het volgende:
Bedankt voor je snelle reactie. Ook al is mijn account hier meerdere jaren oud, heb ik nog geen 10 postsIk kan nog geen PB sturen. Kan ik je op een andere manier benaderen?
Nee nog niet, heb het doorgeven. Zal in de loop van morgen zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:44 schreef ReinTheMan het volgende:
Ik kan je helaas niet PMen, heb je toevallig al meer duidelijkheid?
Heb antwoord ontvangen en ze melden dat de eerste 2 opgelost waren, ik zag je edit al.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:14 schreef ReinTheMan het volgende:
Account 1:
Order No.: DELETED
Order No.: DELETED
Account 2: betreft een annulering waar ik al wel voor betaald heb, deze betaling is gedaan via ideal op 18 juli en is nog niet ontvangen door GB, dus annulering kan ook nog niet plaats vinden)
Order No.: W1707181444465053
Hartelijk dank voor je hulp.
Hey, thanks voor je terugkoppeling! Ik zag inderdaad al dat de status van paid eindelijk gewijzigd was in packing. Goed nieuws dus!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 20:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Heb antwoord ontvangen en ze melden dat de eerste 2 opgelost waren, ik zag je edit al.
Order W1707181444465053, ze vragen of je deze order wilt annuleren. Kan je dit hier doorgeven?
Kleine tip: in het geval dat gearbest je geen vergoeding wil geven kan je via ebay een legale key voor rond de 2 euro kopen. Zoek dan op:Windows 10 scrapquote:Op zaterdag 22 juli 2017 10:31 schreef wildcheese het volgende:
Ik heb in juni vorig jaar deze mini PC bij Gearbest gekocht . Leuk ding, klein en goedkoop en bedoelt voor openbaar.....
Ik dacht dat gearbest juist wat betrouwbaarder wou zijn en geen fake dan wel illegale producten zou verkopen.
Check! Doorgegeven? Als ik iets hoor, laat ik je wetenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:12 schreef ReinTheMan het volgende:
[..]
Hey, thanks voor je terugkoppeling! Ik zag inderdaad al dat de status van paid eindelijk gewijzigd was in packing. Goed nieuws dus!
De order W1707181444465053 wil ik inderdaad annuleren en een refund voor ontvangen. Kan jij dit doorgeven? Bedankt voor je hulp!
Doorgeven! Kom er bij je op terug!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 10:31 schreef wildcheese het volgende:
Ik heb in juni vorig jaar deze mini PC bij Gearbest gekocht......
2 euro..quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:15 schreef ReinTheMan het volgende:
[..]
Kleine tip: in het geval dat gearbest je geen vergoeding wil geven kan je via ebay een legale key voor rond de 2 euro kopen. Zoek dan op:Windows 10 scrap
Succes!
Dank! Ik heb eerder antwoord gekregen van Gearbest dat helaas de garantie verlopen is en ze dus niets meer doen. Alleen 200 punten ter compensatie. Lijkt me dat illegale software niet echt iets met garantie te maken heeftquote:
Ik heb een terugkoppeling. Het blijkt dat deze normaliter met Android worden afgeleverd en dat er Windows 10 opgezet wordt (hetzij vanuit de leverancier of vanuit gearbest). Op de vraag waarom een illegale versie wordt niet eens eenduidig geantwoord.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:40 schreef wildcheese het volgende:
[..]
Dank! Ik heb eerder antwoord gekregen van Gearbest dat helaas de garantie verlopen is en ze dus niets meer doen. Alleen 200 punten ter compensatie. Lijkt me dat illegale software niet echt iets met garantie te maken heeft
Android? Het ding heet WINtel pro...in de beschrijving staat heel duidelijk dat het om een Win10 Mini PC gaat...Ik denk dat we hier weer te maken gaan krijgen met cultuur verschil...of is het gwn slechte support van Gearbest? Kop in het zand, hard zingen, dan gaat de klacht vanzelf over.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:40 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb een terugkoppeling. Het blijkt dat deze normaliter met Android worden afgeleverd en dat er Windows 10 opgezet wordt (hetzij vanuit de leverancier of vanuit gearbest). Op de vraag waarom een illegale versie wordt niet eens eenduidig geantwoord.
Ze adviseren een minipc te nemen wanneer je echt Windows 10 wilt gebruiken....sorry dat ik geen beter antwoord voor je heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |