En? Wat vind je ervan?quote:Op zondag 19 maart 2017 08:24 schreef StateOfMind het volgende:
Gistermiddag ook maar HZD gekocht, ik ga er vanmiddag aan beginnen![]()
Ben reuze benieuwd
Veel plezier man, 1 van de beste ps4 gamesquote:
Enige plekken waar je nieuwe wapens verplicht nodig hebt is bij de Hunting Groundsquote:Op maandag 20 maart 2017 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb eindelijk een ropecaster gekocht.
Ik denk dat komt wel ergens een keer voorbij in een sidequest of zo, dat je 'm nodig hebt. Maar nog niet gezien.
Ik heb 'm nog niet heel erg gemist, maar ik ga er vanaf nu eens mee testenquote:
Dat is me per ongeluk met een kudde grazers gelukt in een van de hunting grounds. ik moest voor een van die trials de blaze canister eraf schieten, maar kwam na vijf mislukte schoten pijlen tekort en schoot daarom met een sling op die groep. Lekkere knal gaf dat :pquote:Op maandag 20 maart 2017 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg die van de blast sling trouwens maar niet gedaan: kill 3 enemies at once with a blast sling.
Dat moet zeker bij watchers of humans of zo? Want ik krijg er echt niet met 1 zo'n ding 3 tegelijk dood.
Met klimmen heb ik net te vaak dat die miep niet de kant op wil die ze moet gaan. (om naar boven te gaan pook naar links/rechts of andersom)quote:Op maandag 20 maart 2017 14:43 schreef Gkhn het volgende:
Klimmen vind ik ook echt knudde. Je kan alleen vastgrijpen aan die gele obstakels en sommige richels. Ik had gehoopt dat je overal op kon klimmen zoals bomen, rotsen en huizen
quote:Op maandag 20 maart 2017 14:19 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat is me per ongeluk met een kudde grazers gelukt in een van de hunting grounds. ik moest voor een van die trials de blaze canister eraf schieten, maar kwam na vijf mislukte schoten pijlen tekort en schoot daarom met een sling op die groep. Lekkere knal gaf dat :p
Ja precies.quote:Op maandag 20 maart 2017 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Met klimmen heb ik net te vaak dat die miep niet de kant op wil die ze moet gaan. (om naar boven te gaan pook naar links/rechts of andersom)
Of 5 pogingen moeten doen om in een guard tower te klimmen omdat ze weigerde op het platform te klimmen...
Gelukkig komt dat maar zelden voor, maar als je een Assassin's Creed of Tomb Raider gewend bent werkt de klim-mechanic dan weer net wat minder soepel.
Of met een gemodificeerde Tear blast pijl schieten en je heb er wel meer dan de benodigde cannisters binnen 10 secondequote:Op maandag 20 maart 2017 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat ga ik dan ook maar eens proberen. Al ze zo lekker dicht bij elkaar staan in t begin zeker.
Klopt ja, dat merk je behoorlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:02 schreef Tijn het volgende:
Kheb mezelf gisteren even een Shadow Sharpshot en Shadow Hunter's bow kado gedaan. Gelijk wat mods erop gezet voor extra damage enzo. Scheelt een hoop
Gebruik je wel harvester arrows?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt ja, dat merk je behoorlijk.
Ik schiet me alleen een slag in de rondte voor de resources voor de Shadow War Bow... ik krijg het maar niet voor elkaar om zo'n hart te laten droppen wat ik nodig heb. Weet niet of de RNG nu tegen me is of dat ik gewoon iets stoms doe.
Ja, maar vast verkeerd. Die mik ik 1 op ieder van die beesten die ik moet harvesten. Vervolgens leg ik ze om maar krijg ik er geen harten uit. En dat is alleen bij die beesten waar er nooit een heart dropt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |