hier idem met een beetje hulp aangezien ik maar waardeloos ben in gamen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 17:42 schreef megamandy het volgende:
Gister eindelijk weer een de controller van mijn vriend afgepakt En eindelijk mijn eerste Cauldron bezocht. Wow!
Had hier gelezen dat het vet uit zag maar dit had ik niet verwacht! Super mooi design
Ik heb die cauldron eerst helemaal volgezet met shock traps -> verdoving en blast en explosive traps. Daarna de ropecaster gebruiken en de explosive katapult op ze spammen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 11:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Cauldron Rho. Daar zat ik tot gisteren vast ja. Ze komen te snel op je af om goed te kunnen mikken met bogen. Dus mn laatste vallen en struikeldraden gebruikt voor vertraging. Die ravager liep in een blast trap en met drie vuurpijlen was zn kanon eraf. Kroko had ik intussen klem met die ropecaster (het duurt niet eeuwig en je hebt ca. 6 lijntjes nodig), maar het was nuttig. Want intussen was die ravager met nog een paar pijlen ontploft, kanon opgepakt en Ol'Painless style Kroko opgeblazen. Ain't got time to bleed!
PS: later er achter gekomen dat Kroko inderdaad niet tegen vuur kan, dus vuurpijlen erop afschieten. Geeft een nieuwe dimensie aan de term Opblaaskrokodil
Zit er geen maximum aantal aan die traps?quote:Op woensdag 15 maart 2017 13:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb die cauldron eerst helemaal volgezet met shock traps -> verdoving en blast en explosive traps. Daarna de ropecaster gebruiken en de explosive katapult op ze spammen.
Ik bedoel meer van; stél je hebt de resources om bij te craften, en je zet ze ingame neer; verdwijnen ze dan niet?quote:Op woensdag 15 maart 2017 16:15 schreef Sabata het volgende:
hangt ervan af hoeveel wildlife je afgeknald hebt om als grondstof voor je carrying capacity te gebruiken
Hmm, honderd heb ik nog niet probeerd. Dat @#$%%^banditcamp van een paar dagen terug. Ik heb bij een uitgang iets van vijftien vallen neergepoot toen uit frustatie, zowel struikel draden als vallen en dat liet ie allemaal mooi zien. Wat een mooi mijnenveld werd dat toen er een clubje boze bandieten in liep.quote:Op woensdag 15 maart 2017 16:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van; stél je hebt de resources om bij te craften, en je zet ze ingame neer; verdwijnen ze dan niet?
In de zin van: kan je dan bij wijze van 100 van die dingen neerzetten? (Wat ik me niet kan voorstellen ivm framerate enzo)
Nice. Omdat je vroeger van die spellen had, dan wilde je voor de lol bijvoorbeeld meer dan tien bommen leggen, maar de eerste bom die je dan legde verdween bij de elfde bom die je legde.quote:Op woensdag 15 maart 2017 16:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hmm, honderd heb ik nog niet probeerd. Dat @#$%%^banditcamp van een paar dagen terug. Ik heb bij een uitgang iets van vijftien vallen neergepoot toen uit frustatie, zowel struikel draden als vallen en dat liet ie allemaal mooi zien. Wat een mooi mijnenveld werd dat toen er een clubje boze bandieten in liep.
Ik zag trouwens in de skill tree dat je vallen weer opnieuw kan gebruiken als je de juiste tree kiest.
Ik ook niet. Normale boog en de scherpschutter boog of hoe dat ding ook heet.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:27 schreef Gezicht het volgende:
Ik gebruik die tripcaster, ropecaster en vallen eigenlijk vrijwel nooit
Die heb ik nog nietquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:34 schreef MMaRsu het volgende:
Die ropecaster is juist genius, heerlijk om die robots mee naar de grond te krijgen
Tripcaster en vallen gebruikte ik eerst ook weinig. Totdat ik er achterkwam dat het best leuk is om het pad vol te leggen met trips. Ook vallen combineren zoals shock en explosief is praktisch. Of eerst explosief en een stukje verderop shock.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:27 schreef Gezicht het volgende:
Ik gebruik die tripcaster, ropecaster en vallen eigenlijk vrijwel nooit
De enige legitieme reden is als je de Nintendo Switch met Zelda hebt gekocht en daardoor wat krap bij kas zit .quote:Op donderdag 16 maart 2017 15:07 schreef Baconbus het volgende:
Iemand een goede reden om Horizon Zero Dawn niet te halen? Ik twijfel nog.
Je wil nog wat tijd overhouden voor andere zaken?quote:Op donderdag 16 maart 2017 15:07 schreef Baconbus het volgende:
Iemand een goede reden om Horizon Zero Dawn niet te halen? Ik twijfel nog.
- De hoofdpersonage is een roodharige bad-ass chickquote:Op donderdag 16 maart 2017 15:07 schreef Baconbus het volgende:
Iemand een goede reden om Horizon Zero Dawn niet te halen? Ik twijfel nog.
Naar het schijnt heb ik me laten vertellen dat als je echt heel snel bent je het spel binnen 4 uur uit kan spelenquote:Op donderdag 16 maart 2017 15:07 schreef Baconbus het volgende:
Iemand een goede reden om Horizon Zero Dawn niet te halen? Ik twijfel nog.
quote:CRITICALLY ACCLAIMED PLAYSTATION®4 EXCLUSIVE DEBUTS WITH OVER 2.6 MILLION COPIES SOLD THROUGH IN TWO WEEKS
SAN MATEO, CA, March 16, 2017 – Sony Interactive Entertainment (SIE) today announced global sales of Horizon Zero Dawn exceeded 2.6 million units during its two weeks of launch*1. The PlayStation®4 (PS4™) system exclusive, developed by Guerrilla, was released globally beginning February 28 to widespread critical acclaim. Praised for its unique world design, wide array of strategic action and fascinating story line, it instantly became one of the most celebrated games of the current generation. The impressive launch also makes Horizon Zero Dawn the best-selling new first party IP launch on the PS4 system to date and Guerrilla’s biggest debut ever.
Horizon Zero Dawn is an exhilarating new action role playing game where you play as Aloy, a young hunter on a quest to discover her destiny among the remnants of the ancient past. The game is set in a lush, post-post-apocalyptic world where machines roam the land and mankind is no longer the dominant species.
“We knew Horizon Zero Dawn was going to be something special, so to see the incredible critical reaction to a brand new game world translate into this level of sales is really gratifying,” said Shawn Layden, Chairman of SIE Worldwide Studios. “Guerrilla has created a game that is nothing short of exceptional, and the reaction we have seen from fans – from hours and hours of gameplay streaming to endless photo sharing – shows just how impactful it has been.”
“We’re thrilled that Horizon Zero Dawn has been embraced by critics and players alike. Developing the game was a labor of love, so it’s extremely satisfying to see that it elicits the same passion and enthusiasm from the gaming public that we felt during its development,” said Guerrilla Managing Director Hermen Hulst. “This is only the beginning of Aloy’s story and our exploration of the world of Horizon Zero Dawn, with the team already hard at work on an expansion to the story.”
SIE is committed to the continuous expansion of the world of PS4 through the introduction of attractive software titles and network services.
Blijkbaar zat er een fan van Ygritte / actrice Rose Lesley bij de character designersquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
- De hoofdpersonage is een roodharige bad-ass chick
Het spel is al 6 jaar in ontwikkeling, al heel lang voordat Ygritte uberhaupt waa gecast.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Blijkbaar zat er een fan van Ygritte / actrice Rose Lesley bij de character designers
Leuk feitje: Aloy's stemactrice Ashley Burch sprak ook Tiny Tina uit Borderlands in
Aloy is qua uiterlijk de Nederlandse actrice Hannah Hoekstra.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Blijkbaar zat er een fan van Ygritte / actrice Rose Lesley bij de character designers
Leuk feitje: Aloy's stemactrice Ashley Burch sprak ook Tiny Tina uit Borderlands in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |