Schoolmeester is tenminste oprecht en eerlijk. Snotneus is één grote act.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een snotneus leest de schoolmeester ff de les.
En Roemer met zn ingestuurde zinnetje.
Een paar dagen terug zat hij bij Tijd voor Max. Daar vertelde hij dat hij een punker was op de middelbare school ofzo. Het kinderjournaal "debat" ga ik niet terug kijken. Heeft hij nog meer optredens gehad?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alle inhoud van de PVV deze verkiezingscampagne beperkt zich tot twee A4'tjes. Eén velletje waarop het verkiezingsprogramma staat en nog een velletje met overige kreten.
Gelukkig had Geert Wilders vandaag belangrijk nieuws te melden: hij heeft twee katjes geadopteerd uit het dierenasiel en heel Nederland mag meedenken over de namen....
Staat er geen ander lekker hipsterwijf op hun lijst?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef tong80 het volgende:
Door Jesse Klaver stem ik niet op Groen Links.
En interviews in de Story en Privé.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alle inhoud van de PVV deze verkiezingscampagne beperkt zich tot twee A4'tjes. Eén velletje waarop het verkiezingsprogramma staat en nog een velletje met overige kreten.
Gelukkig had Geert Wilders vandaag belangrijk nieuws te melden: hij heeft twee katjes geadopteerd uit het dierenasiel en heel Nederland mag meedenken over de namen....
Dat noemen ze ook wel laagopgeleid.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, leuk, iemand afschrijven omdat 'ie geen universitaire studie heeft gevolgd.
Daar had gewoon een vrouw bij moeten zitten.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
En wat ik ook spuugzat ben, is dat gelul over de formatie van 2012. VVD en PvdA waren zo groot dat ze niet om elkaar heen konden. Een rechts kabinet was niet mogelijk, een links kabinet ook niet.
Ik heb dezelfde overweging, en daarnaast nog de recente geschiedenis van GroenLinks met het Kunduz-akkoord, en de regeringsgeilheid die ik bij GroenLinks proef.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef tong80 het volgende:
Door Jesse Klaver stem ik niet op Groen Links.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |