Dit!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was je ijs trouwens zo groen als in de OP? Dat wordt ie niet van de noten, kleurstoffen is de premiumijsmaker dus niet vies van.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Was je ijs trouwens zo groen als in de OP? Dat wordt ie niet van de noten, kleurstoffen is de premiumijsmaker dus niet vies van.
Precies. Geldt voor een hoop zaken irl. Liegen dat het gedrukt staat en als je er iets van zegt dan heb jij het gedaan omdat men het niet wil horen, en men zich dan verdedigd dat je erop uit bent om ze zwart te maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik erger me er gewoon aan dat het valse product de norm is geworden.
fok!ken op je telefoonquote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn telefoon kort de tt letterlijk af tot pis
Hoe anders? Mijn buurvrouw de topics op papier laten bezorgen bij Danny?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
fok!ken op je telefoonValt me tegen, vogeltjesdans.
Zoietsquote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe anders? Mijn buurvrouw de topics op papier laten bezorgen bij Danny?
Zeer fraai bureau!quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh nee?
Kijk eens links op mijn bureau wat ik elke dag in de bus krijg om door te lezen.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
Haha dat hoorntje ipv de sigaar.
Details
Iwanus
Ik vroeg me al af waarom dat hoorntje in de asbak lag.quote:Op donderdag 9 maart 2017 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
Haha dat hoorntje ipv de sigaar.
Details
Iwanus
Idem hier. Ik vraag altijd om een papieren bakje of bekertje of zo. Ook geen fan van hoorns.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 02:43 schreef Iwanius het volgende:
Nou, gewoon omdat ik de ijsbolletjes had opgegeten. Ik eet nooit mijn hoorntjes op. Gaat mij om het ijs en het hoorntje flikker ik meestal weg.
Eens, dat hoorntje is gewoon een handvat.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 02:43 schreef Iwanius het volgende:
Nou, gewoon omdat ik de ijsbolletjes had opgegeten. Ik eet nooit mijn hoorntjes op. Gaat mij om het ijs en het hoorntje flikker ik meestal weg.
Wat zou het saffraan ijs kosten?quote:Op donderdag 9 maart 2017 19:39 schreef Rezania het volgende:
Pistachenoten zijn best duur. Onterechte klacht.
Per liter ijs is de kostprijs daarvan lager dan vanille of pistachequote:
Imagefap_0_quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:10 schreef perezoso het volgende:
[..]
Those were the days, zou zweren dat ik haar laatst tegenkwam op imagefapke.
Ditquote:Op vrijdag 10 maart 2017 14:16 schreef keci_siken het volgende:
Safraanijs is pas duur. Janken om ¤ 0,50.Sloeber.
Als je rijk was zat je niet op FOK! dus HOAXquote:Op donderdag 9 maart 2017 19:31 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben rijk in tegenstelling tot TS dus dit boeit mij niet.
Wat kost dat?quote:Op donderdag 30 november 2017 11:59 schreef mvBreemen123 het volgende:
Saffraanijs kun je tegenwoordig gewoon in de schappen halen. Er is een Iraanse familie die het hier in Nederland op een originele ambachtelijke manier bereidt.
Bedankt voor de flinterdunne marketingpoging, Shahin. En de kutkick, niet te vergeten.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:59 schreef mvBreemen123 het volgende:
Saffraanijs kun je tegenwoordig gewoon in de schappen halen. Er is een Iraanse familie die het hier in Nederland op een originele ambachtelijke manier bereidt.
Goeie PR-stunt weer Fereshtetjesdans.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:59 schreef mvBreemen123 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |