abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 maart 2017 @ 17:02:38 #26
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169395083
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

lijnrechter daar moet dat gewoon zien :') Matig allemaal
Die CL is allemaal voor het Spaanse voetbal opgezet.

PSV had ook al zijn wedstrijd verloren in de groepfase door dubieuze beslissingen van de scheidsrechter tegen Atlético.

Maar PSG had het niet zover moeten laten komen dat de mogelijk ontstaat dat een scheids die invloed kan hebben.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_169395381
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 17:02 schreef Cherna het volgende:

[..]

Die CL is allemaal voor het Spaanse voetbal opgezet.

PSV had ook al zijn wedstrijd verloren in de groepfase door dubieuze beslissingen van de scheidsrechter tegen Atlético.

Maar PSG had het niet zover moeten laten komen dat de mogelijk ontstaat dat een scheids die invloed kan hebben.
Ik kan het wel begrijpen dat PSG gewoon met een "laf" plan kwam. Je staat 0-4 voor en normaal gesproken weet je dat je in deze situatie altijd een uitdoelpunt maakt.

Het voetbal draait gewoon om de centen en commercieel gezien levert Barca natuurlijk meer op dan PSG.
Wat eigenlijk exact ook de reden is dat in geen CL kijk als er geen Nederlandse clubs meedoen.
  donderdag 9 maart 2017 @ 17:26:26 #28
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_169395443

Michael Owen gênant

[ Bericht 81% gewijzigd door Anonymousz op 09-03-2017 17:37:17 ]
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_169395764
Ik vind het sowieso wat dubieuze beelden, als analisten/presentatoren/mediafiguren mag je toch een wat neutrale houding verwachten. Ik kan goed begrijpen dat het een ongelofelijk moment was, ik zat ook op het puntje van mijn stoel, maar er is een verschil tussen gegrepen zijn door passie of staan te juichen als een supporter. Helemaal in combinatie met die tweets van Lineker eerder op de avond :).

Straks wordt het nog ergens Barca - Man City in het toernooi, ga dan heel Engeland nog maar wijs maken dat je voor Man City bent, weinigen die het geloven denk ik ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2017 17:48:53 ]
pi_169395843
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 15:50 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon achterlijk verdedigd van Marquinhos: niet naar de bal kijken en je arm op de schouder van Suarez leggen. Dat laatste mag, hoe licht ook, niet. Dat Suarez het 10x erger laat uitschijnen dan het is doet niets af aan het feit dat Marquinhos de gelegenheid biedt om voor een zeer lichte overtreding te fluiten. Dat zo'n overtreding van Mascherano op Di Maria niet bestraft werd is weer een ander verhaal. Overigens raakt Marquinhos Suarez ook nog met z'n knie, maar ik betwijfel of de scheidsrechter dat gezien heeft.

  donderdag 9 maart 2017 @ 17:59:57 #31
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169395930
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 17:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

Gewoon achterlijk verdedigd van Marquinhos: niet naar de bal kijken en je arm op de schouder van Suarez leggen. Dat laatste mag, hoe licht ook, niet. Dat Suarez het 10x erger laat uitschijnen dan het is doet niets af aan het feit dat Marquinhos de gelegenheid biedt om voor een zeer lichte overtreding te fluiten. Dat zo'n overtreding van Mascherano op Di Maria niet bestraft werd is weer een ander verhaal. Overigens raakt Marquinhos Suarez ook nog met z'n knie, maar ik betwijfel of de scheidsrechter dat gezien heeft.

[ afbeelding ]
Het is geen zaalvoetbal. Als je bij ieder contact een strafschop moet geven dan is het einde zoek. Bovendien als je al zo consequent bent had je PSG ook twee strafschoppen moeten geven.

Dat PSG dit over zich heeft afgeroepen is een ander verhaal.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_169396107
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 17:59 schreef Cherna het volgende:

[..]

Het is geen zaalvoetbal. Als je bij ieder contact een strafschop moet geven dan is het einde zoek. Bovendien als je al zo consequent bent had je PSG ook twee strafschop pen moeten geven.
Dat Barcelona de scheidsrechter bepaald niet tegen had zal iedereen het over eens zijn. Hij had er zo twee op de stip kunnen leggen voor PSG (en wellicht ook nog wel één of twee voor Barcelona), waarbij PSG de wedstrijd dan vroeg in het slot had kunnen gooien. Punt is dat in dit geval Marquinhos de gelegenheid geeft om een penalty te geven, aangezien zo'n scheidsrechter in een seconde moet inschatten of de arm op de schouder onreglementair is.
  donderdag 9 maart 2017 @ 18:17:55 #33
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169396216
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 18:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat Barcelona de scheidsrechter bepaald niet tegen had zal iedereen het over eens zijn. Hij had er zo twee op de stip kunnen leggen voor PSG (en wellicht ook nog wel één of twee voor Barcelona), waarbij PSG de wedstrijd dan vroeg in het slot had kunnen gooien. Punt is dat in dit geval Marquinhos de gelegenheid geeft om een penalty te geven, aangezien zo'n scheidsrechter in een seconde moet inschatten of de arm op de schouder onreglementair is.
Natuurlijk is het zo dat PSG een wanprestatie geleverd heeft rekening houdend met de spelers en het niveau van PSG. Nu ben ik niet een echte PSG fan maar als EU club zie ik ze graag. En aangezien ik vaak in Parijs kom en daar wat kenissen heb steun ik PSG.

Wat mij stoort is het feit dat het hier om een wonder gaat, nooit eeder vertoond. De media etc. Dit terwijl dit zonder deze referee met zijn beslissingen nooit een wonder kan zijn.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_169396262
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 18:17 schreef Cherna het volgende:

[..]

Natuurlijk is het zo dat PSG een wanprestatie geleverd heeft rekening houdend met de spelers en het niveau van PSG. Nu ben ik niet een echte PSG fan maar als EU club zie ik ze graag. En aangezien ik vaak in Parijs kom en daar wat kenissen heb steun ik PSG.

Wat mij stoort is het feit dat het hier om een wonder gaan nooit reder vertoond. De media etc. Dit terwijl dit zonder deze referee met zijn beslissingen nooit een wonder kan zijn.
Ik had het qua in het slot gooien vooral over een situatie wanneer ze (vroeg) in de wedstrijd een penalty hadden gekregen, dan was de uitgangspositie natuurlijk veel beter geweest.
pi_169396789
Ik vond het uiteindelijk niet zo verbazingwekkend...

IN principe kan barca van elke ploeg met dit soort cijfers winnen

PSG dacht ze dat er al waren

zelfs bij de 5-1 liepen ze nog rond alsof het onmogelijk was dat de 6e zou vallen

geniaal die vrije trap van Neymar....een van de allermooiste die ik ooit heb gezien


"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 9 maart 2017 @ 19:57:37 #36
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_169398611
quote:
Dit soort 'memes' :')

Doet me denken aan dit soort plaatjes van Twitter

Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_169434820
quote:
Gefrustreerde PSG-fan vermoordt vriend na aanhoudende plagerijen

Een 18-jarige fan van PSG heeft zijn vriend vermoord omdat die hem uitlachte met het onwaarschijnlijke 6-1 verlies van PSG bij Barcelona. De club verspeelde daardoor deze week een 4-0 uitgangspositie in de kwartfinale van de Champions League, en is uitgeschakeld.

De Gabonese jongeman had samen met zijn vriend op café naar de wedstrijd Barcelona-PSG gekeken in de hoofdstad Libreville, bevestigen gerechtelijke bronnen aan het persagentschap AFP.

De twee hadden volgens de plaatselijke krant ‘l’Union’ verschillende biertjes gedronken. Getuigen vertelden hoe de jongeman zich opwond over de spotternijen van zijn vriend na de 6-1 eindstand, en hem neerstak.

Het slachtoffer overleed ter plaatse, en de dader werd aangehouden. Hij bekende alles, maar zei niet de bedoeling te hebben gehad om zijn vriend te doden.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 18:39:58 #38
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169437704
Vrienden voor het leven. Dit bedenk je niet.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  zaterdag 11 maart 2017 @ 18:46:18 #39
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169437825
Goed dat PSG zichzelf schuldig acht aan dit debacle en niet de scheidsrechter als excuus gebruikt.

De draad weer oppakken en volgend jaar nieuwe kansen. Juist dit zorgt ervoor dat ik PSG zeker blijf volgen en binnen de EU ik toch wel steeds meer deze club waardeer.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_169438629
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')