Oh, mijn buikspieren waren voor de zwangerschap al weinig functioneel en sindsdien al helemaal niet.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:35 schreef Quoi het volgende:
Lekker Vivi, 2 uur wandelen met de emeibaby is een goede training voor je buikspieren
Hier ook hoor. Ik vind het best werken soms dat dragen. Ik pak de laatste tijd wat vaker de wagen, maar hoop met het mooiere weer vaker de Tula om te doen.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh, mijn buikspieren waren voor de zwangerschap al weinig functioneel en sindsdien al helemaal niet.Mijn onderrug compenseert daarvoor, die voelde ik gisteravond wel even. Ik ga wel beter op mijn houding letten tijdens het wandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my ik heb spekbillie hier al lang en breed in maat 3 zitten, ze heeft ook nooit luiers maat 1 aangehadquote:Op dinsdag 14 maart 2017 10:14 schreef Miezziej het volgende:
Ik gebruik nog steeds New BabyMaar M zit nog in maat 3 dus dat kan ook nog wel dan. Denk dat ik hierna Baby Dry ga proberen en Kruidvat luiers, daar hoor ik vaak goede dingen over.
M slaapt nog niet echt door, maar 's nachts verschonen we haar eigenlijk niet (behalve bij explosies uiteraard), dus ze heeft de luier 's nachts zo'n 8-12 uur om ofzo? Meestal plast ze alleen 's nachts (ja overdag plast ze ook, maar jullie weten wel wat ik bedoel
). Vanochtend werd ze wakker en ging ze meteen poepen
![]()
Ook met een luier van Mauw?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verschoon drie keer per nacht anders moet ie schone kleren
Mooie stats Wup! Slagroom!!
En selvaria omg
nee het heeft daar niks mee te maken. Het gaat er gewoon nog makkelijk langs. Straks als er meer vlees aan zit sluiten die luiers vanzelf beter aan.quote:
Ja maar jouwe is nog verschquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verschoon drie keer per nacht anders moet ie schone kleren
Mooie stats Wup! Slagroom!!
En selvaria omg
Ja, de vk dacht aan een menstruatie (ik niet, ivm geen kramp, het is niet veel) en gaf aan dat ik het nog even aan moest kijken en anders over een week de ha kon bellen. Eigenlijk weet ik dus nog niks, maar het gaat nog wel steeds door.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:36 schreef WupWup het volgende:
ommegot Selvaria![]()
![]()
Had je nog gebeld over je bloedverlies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |