In de VS hebben ze Hammertime.quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:40 schreef derLudolf het volgende:
Duitsers hebben hiervoor een speciaal woord: Ham(m)ergeil
De K3 heeft gewoon schaalverdeling hoorquote:Op donderdag 9 maart 2017 09:01 schreef bonke het volgende:
ik zie dat de as voor je geleide strip geen schaalverdeling heeft, dat is wel jammer![]()
je zou er een sleuf in kunnen frezen en daar een dunne, smalle stalen liniaal in kunnen plakken
daar heb je dan later veel plezier van
ik had het over de lintzaagquote:Op donderdag 9 maart 2017 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De K3 heeft gewoon schaalverdeling hoor
We wachten nog steeds op de camerabeelden die de motieven van de buurman verklaren:quote:Op donderdag 9 maart 2017 08:14 schreef Legwieh het volgende:
Je buurman vind het allemaal goed dat je zijn garage gebruikt?
Prachtig moet dat zijn, of verbouw je in ruil daarvoor zijn volledige huis?
Of denktie zolang Atmoz klust loopt niet met mijn vrouw te klussen dat kan natuurlijk ook.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat je buurman van bepaalde diensten van je vriendin gebruik maakt. Dat ie daarom zo gul is
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:56 schreef Atmoz het volgende:
Oh, haha en dat hij zich schuldig voelt en daarom krijg/mag ik dat allemaal?![]()
Slim bedacht, zal eens een camera ophangen
Ja, ik heb een super relaxe buurman. We kunnen het goed met elkaar vinden. In de zomer gaan de flesjes bier over de schutting heen/weer, dus dat zit helemaal goedquote:Op donderdag 9 maart 2017 08:14 schreef Legwieh het volgende:
Je buurman vind het allemaal goed dat je zijn garage gebruikt?
Prachtig moet dat zijn, of verbouw je in ruil daarvoor zijn volledige huis?
Of denktie zolang Atmoz klust loopt niet met mijn vrouw te klussen dat kan natuurlijk ook.
Whahahaquote:Wat een held ben je ook echt, dit is echt doe-het-zelven op universitair niveau wat jij doet.
Zo te zien zit daar ook niet voor erop nee. Maar denk je dat dat echt nodig is? Met zo'n lintzaag zaag je toch niet vaak rechte dingen (die kan ik beter op de zaagtafel zagen). Dus heeft het nut? Als straks blijkt dat ik 't mis, dan heb ik nog wel ergens zo'n Kreg meetlintstrip liggen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:01 schreef bonke het volgende:
ik zie dat de as voor je geleide strip geen schaalverdeling heeft, dat is wel jammer![]()
je zou er een sleuf in kunnen frezen en daar een dunne, smalle stalen liniaal in kunnen plakken
daar heb je dan later veel plezier van
quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:53 schreef Harveo het volgende:
![]()
Netjes hoor, zeker met de grote machines een echte werkplaats gewoon! Het verhaal met de buurman heb ik even gemist, gebruik je nou zijn garage?
Jep, daar is die op voorbereid.quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
@Atmoz kan je bij die K3 de freesmotor later erbij installeren?
op mijn werk hebben ze ook zo'n ding ( stukkie groter) maar daar zit wel een schaalverdeling op en het is gewoon erg makkelijk als je dikke stukken in plakkies moet zagenquote:Zo te zien zit daar ook niet voor erop nee. Maar denk je dat dat echt nodig is? Met zo'n lintzaag zaag je toch niet vaak rechte dingen (die kan ik beter op de zaagtafel zagen). Dus heeft het nut? Als straks blijkt dat ik 't mis, dan heb ik nog wel ergens zo'n Kreg meetlintstrip liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |