Verschilt ook per persoon en hoe verslaafd. Ik ken wel een paar als je daar de wiet van af pakt die zichzelf ophangenquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is afkickenvan blowen wel een stuk of 100x prettiger dan een alcoholverslaving.
Ben alweer lange tijd straight edgequote:Op donderdag 9 maart 2017 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben ik het ook zeker mee eens hoor
beide gewoon slecht voor je
dan zal wietverslaving niet het enige zijn waar diegene last van heeft denk ikquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Verschilt ook per persoon en hoe verslaafd. Ik ken wel een paar als je daar de wiet van af pakt die zichzelf ophangen
Goed bezig. Ik ook.quote:
Drank ook?quote:
Psychische klachten onderdrukken met wiet..quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan zal wietverslaving niet het enige zijn waar diegene last van heeft denk ik
quote:
Ik neem wel eens een wijntje als ik uit eten ga, maar koop verder nooit alcohol voor thuis. Alle alcohol die ik had heb ik gekregen. Ik dronk sowieso al niet veel.quote:
Mis je weinig aan. Vooral wietquote:
Is vasten weer hip of zo? Hoor er steeds meer mensen over.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen drugs
geen drank
geen sigaretten
geen vlees.
wat een hippie ik tijdens een vast
Ja hier ook alleen bij uit eten. Of in de zomer is het wel lekker. Maar zo doordeweeks zie ik echt geen reden om bier te kopen ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem wel eens een wijntje als ik uit eten ga, maar koop verder nooit alcohol voor thuis. Alle alcohol die ik had heb ik gekregen. Ik dronk sowieso al niet veel.![]()
Ben ook niet rigide daarin, maar de interesse is gewoon weg.
lekker halve liter wegtikken in de tramquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hier ook alleen bij uit eten. Of in de zomer is het wel lekker. Maar zo doordeweeks zie ik echt geen reden om bier te kopen ofzo
Paar halve liters in je voortuin wegtikken.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hier ook alleen bij uit eten. Of in de zomer is het wel lekker. Maar zo doordeweeks zie ik echt geen reden om bier te kopen ofzo
Gewoon katholiek vastenquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Is vasten weer hip of zo? Hoor er steeds meer mensen over.
Het is verder ook wel hip hoor. Intermittent fastingquote:
Da's iets anders dan vastenquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is verder ook wel hip hoor. Intermittent fasting
Vasten is het zich geheel of gedeeltelijk onthouden van eten of drinken of van bepaalde spijzen voor een bepaalde periode.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |