Maar dat was nog wel een ploeg die geweldig getest werd en tegen Atlético een van mijn meest favoriete clashes in de afgelopen CL-jaren speelden.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog zo'n potje waar een van de grote 3 met alle geluk van de wereld overleefde. Ook weer vroeg in het toernooi.
Jij overschat Barcelona en Real Madrid ook.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Houd toch eens op met Juve joh. Ik zie ze wekelijks en het is geen schim meer van die ploeg. Koffieplanter kan dit beamen
Nee dat doe ik niet. Die zijn gewoon sterker.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij overschat Barcelona en Real Madrid ook.
Er zijn gewoon heel weinig echt goede ploegen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij overschat Barcelona en Real Madrid ook.
Als je naar de elf namen op het papiertje kijkt, ja. Barcelona is gruwelijk kwetsbaar, het is zoveel malen aangetoond in de competitie..quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet. Die zijn gewoon sterker.
Nu sla je wel erg ver door. Aan dat team schort ook nog aardig wat.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die schat ik niet lager in dan Real en Barca.
Nee Juve is geweldig. Die hebben het uit bij elke club lastigquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je naar de elf namen op het papiertje kijkt, ja. Barcelona is gruwelijk kwetsbaar, het is zoveel malen aangetoond in de competitie..
Ja het is moeilijk om Engeland te vergelijken met de rest van de top van Europa.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu sla je wel erg ver door. Aan dat team schort ook nog aardig wat.
Alleen kan Juve tegen Real Madrid en Barcelona wel gewoon meer inzakken.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee Juve is geweldig. Die hebben het uit bij elke club lastig
Die moeten met de huidige trainers in zeker vier van de vijf gevallen nog hun weg vinden .Alleen van Pochettino en Wenger weten we dat ze niet sporen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het is moeilijk om Engeland te vergelijken met de rest van de top van Europa.
Bayern lijkt nog het meest stabiel.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn gewoon heel weinig echt goede ploegen.
Als Chelsea dit seizoen CL hadden gespeeld hadden ze wel echt ver kunnen komen. Die schat ik niet lager in dan Real en Barca.
Bayern is voor mij dé topfavoriet.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bayern lijkt nog het meest stabiel.
Denk dat Bayern er stiekem wel baat bij heeft om meteen een Barcelona/Madrid te loten.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bayern is voor mij dé topfavoriet.
Ben benieuwd wie dit keer mee mag doen met de grote jongens bij de laatste 8. Ik denk Monaco dit jaar.quote:
Ik denk niet dat City dit nog weg gaat geven.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie dit keer mee mag doen met de grote jongens bij de laatste 8. Ik denk Monaco dit jaar.
2 rooie prenten niet gegeven, penalty niet gekregen moet ik nog doorgaan?quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:15 schreef Stefanovich het volgende:
Parijs is wel genaaid hoor, boh. 2 onterechte penalty's tegen.
Je weet hoe goed jij bent in voorspellen hè.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat City dit nog weg gaat geven.
Toen heb ik het ook 10 minuten voor tijd al uitgezet, ik was toen echt heel kwaad.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ook voor het eerst in 10 jaar een wedstrijd uitgezet omdat ik zo boos was over wat er gebeurde. Soms wel omdat het saai was, maar nog niet vanwege dit.Zagreb - Lyon moet ongeveer zo gevoeld hebben gok ik
Bewaar dat sneue gedoe lekker voor de bühne in dat livetopic, please.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet hoe goed jij bent in voorspellen hè.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bewaar dat sneue gedoe lekker voor de bühne in dat livetopic, please.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |