Wat.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:10 schreef Bolasie het volgende:
twitter:bayer04_en twitterde op dinsdag 14-03-2017 om 15:02:24Personnel situation: Injured:ToprakTahKießling Bender Yellow-card ban:HenrichsHavertz has important exams at school.#AtletiB04 reageer retweet
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 maart 2017 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn vurige wens:
Borussia Dortmund v AS Monaco
Real Madrid v Juventus
FC Barcelona v Bayern München
Leicester City v Atlético
Nee we krijgen Dortmund - Monacoquote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:13 schreef opperkleurder het volgende:
Hopen dat we Juve Barca en Real - Bayern gaan zien op tv.
Jij kan tevreden zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2017 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn vurige wens:
Borussia Dortmund v AS Monaco
Real Madrid v Juventus
FC Barcelona v Bayern München
Leicester City v Atlético
Als barca speelt kijk ik naar bvb - monacoquote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee we krijgen Dortmund - Monaco
Wat denk je
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:32 schreef Pino112 het volgende:
Geen twee Spaanse ploegen tegen elkaar, je verwacht het niet.
Koste wat kost moet er natuurlijk minimaal 1 Spaanse ploeg in de finale staan.
Volgens mij ben je iets op het spoor hier!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:32 schreef Pino112 het volgende:
Geen twee Spaanse ploegen tegen elkaar, je verwacht het niet.
Koste wat kost moet er natuurlijk minimaal 1 Spaanse ploeg in de finale staan.
Die pot wil ik sowieso zienquote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als barca speelt kijk ik naar bvb - monaco
Jammer, de leuke potjes zijn tegelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:33 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga voor BVB-Monaco ipv Barca
Ik ook, Veronica zal wel Juve-Barça uitzenden.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:33 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga voor BVB-Monaco ipv Barca
Eens. Alleen Atleti ipv Leicesterquote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bayern, Juve, Leicester, Dortmund graag
ZDF-genot.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook, Veronica zal wel Juve-Barça uitzenden.
Dat is alleen op woensdag, dus waarschijnlijk kan je op 19 april Monaco-Dortmund zien via de mof en Barcelona-Juventus op Veronica.quote:
leicester is wel een geinig upsetje. Atleti kan ik ook wel mee leven ja.quote:
Leicester gaat weer trollen, gok ik. Maar wel de makkelijkste loting natuurlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Terwijl die andere vier elkaar uitschakelen krijgt Atléti een cake walk naar de halve finale. Beter kon echt niet.
Trollen, wat willen ze doen dan? Als Vardy dat soort fratsen denkt uit te kunnen halen bij Godín, Josema en Gabi komt hij dat stadion niet levend uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leicester gaat weer trollen, gok ik. Maar wel de makkelijkste loting natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |