uiteraard. Smerig gevoel trouwens.quote:Op donderdag 9 maart 2017 08:43 schreef WupWup het volgende:
Maarreh... heb je nu nog wel in de placenta geknepen?
Warm, vochtig, zacht. Hij smaakt beter dan dat ie voeltquote:Op donderdag 9 maart 2017 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard. Smerig gevoel trouwens.
Vertel..?!quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:02 schreef WupWup het volgende:
[..]
Warm, vochtig, zacht. Hij smaakt beter dan dat ie voelt
Rauw?quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:16 schreef WupWup het volgende:
Gewoon een hapje nemen, room. Ervaar het. Leef!
Ja, dat is misschien een beetje laat. Kind is 4 maanden en de placenta long gone. Zou je zoiets op marktplaats kunnen vinden denk je..?quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:16 schreef WupWup het volgende:
Gewoon een hapje nemen, room. Ervaar het. Leef!
Ik heb er nog 1 in de vriezer voor je als je wil.quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:22 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien een beetje laat. Kind is 4 maanden en de placenta long gone. Zou je zoiets op marktplaats kunnen vinden denk je..?
Ligt ie er nog?quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:24 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 in de vriezer voor je als je wil.
zo, nu hebben we daglicht!quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
Even een snel plaatje. Morgen betere!
[ afbeelding ]
rammel rammel rammel..quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo, nu hebben we daglicht!
[ afbeelding ]
Hij is nog wel flink misselijk dus spuugt af en toe behoorlijk maar da's ook niet ze gek na al die g-krachten
En dan ga ik me nu lekker laten verwennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |