Soit inderdaad.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Henao heeft de tijd van Martin gekregen (waarom zou ik niet weten, maar soit), dus 30 seconden.
Ik vind hem leuk.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:44 schreef wimderon het volgende:
Als Henao morgen niet de eerste grote overwinning in z'n carrière pakt mag hij overmorgen z'n voornaam laten veranderen in Sersjook.
Nee.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koffieplanter gaat slecht slapen vannacht.
Je gaat helemaal niet slapen?quote:
Ik ga fantastisch slapen vannacht.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je gaat helemaal niet slapen?
Net zo lang slapen tot de koers voorbij is, ook niet onverstandig.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga fantastisch slapen vannacht.
Was het maar zo'n feest. Helaas gaat de wekker morgenvroeg al rond een uur of negen omdat ik naar de sportschool ga.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Net zo lang slapen tot de koers voorbij is, ook niet onverstandig.
#cardio #viesdikquote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Helaas gaat de wekker morgenvroeg al rond een uur of negen omdat ik naar de sportschool ga.
Waar een mens zin in heeft zeg.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Helaas gaat de wekker morgenvroeg al rond een uur of negen omdat ik naar de sportschool ga.
Potverdikkie.quote:
Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar een mens zin in heeft zeg.
IJzingwekkend dik.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Even mijn mozzarella pizza uit de oven halen.
Zolang ik niet viesdik ben zul je mij niet zo vroeg tegenkomen in een sportschool.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggen.
Jij besteedt je tijd aan activismepraktijken?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zolang ik niet viesdik ben zul je mij niet zo vroeg tegenkomen in een sportschool.
Je moet toch een beetje spiertjes kweken, of niet dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zolang ik niet viesdik ben zul je mij niet zo vroeg tegenkomen in een sportschool.
Je klinkt nu als een onwijze klaphark.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet toch een beetje spiertjes kweken, of niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |