Oh, wist niet dat er echt een user zo heette. Excuus.quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:01 schreef K-87 het volgende:
Nee hij zocht echt wolkentoetje, aan die persoon hecht hij kennelijk veel waarde.
Ah ik weet over wie dit gaat.. ik zal jou mijn mailadres sturen..quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:58 schreef K-87 het volgende:
Beste wolkentoetje
Iemand heeft me gevraagd om je een bericht te sturen, het was erg belangrijk voor hem.
Hopende je hiermee geïnformeerd te hebben.
Groetjes
Ik heet niet echt zo natuurlijkquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat er echt een user zo heette. Excuus.
Dat hoop ik inderdaad ook..quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:18 schreef Elpis het volgende:
Ach jee ik hoop dat hij nu de nodige hulp krijgt (niet zo moeilijk te raden over wie dit gaat).
Sterkte.
Ja hij heeft mij via PB een beetje op de hoogte gehouden van wat er de afgelopen weken allemaal gebeurd is..quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:21 schreef K-87 het volgende:
Dankjewel, hij is zelf niet in staat om online te komen, .
Heb je mijn mailadres intussen ontvangen en zou je mij via die weg als je dat wil op de hoogte willen houden?quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:25 schreef K-87 het volgende:
Hij wilde dat ik me aanmeldde om wolkentoetje op de hoogte brengen, ik houd helemaal niet van forums. Hij wel.
En dit is ook verreweg het enige wat hij vandaag heeft gezegd, meerdere keren zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |