Reus, de nieuwe Boilesen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch knap dat Reus er weer een maand uitligt.
mag ik vragen als jij vaker homofiele neigingen hebtquote:Op woensdag 8 maart 2017 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind Ous zo'n mooie speler. Prachtige stijl, mooi rechtop. Ben hem nogal uit het oog verloren sinds hij weg is bij Rennes.
ofquote:Op woensdag 8 maart 2017 20:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij vaker homofiele neigingen hebt
Je kijkt vaker naar Rennes dan naar Dortmund?quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind Ous zo'n mooie speler. Prachtige stijl, mooi rechtop. Ben hem nogal uit het oog verloren sinds hij weg is bij Rennes.
Dat mag je vragen als je een zin normaal kunt formuleren.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij vaker homofiele neigingen hebt
Ik kijk niet naar Duits voetbal.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kijkt vaker naar Rennes dan naar Dortmund?
Apart.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar Duits voetbal.
Duitsland is zaterdagmiddag galore, dan doe ik andere dingen.quote:
Koffieplanter is een exoot.quote:
Dan kijk jij naar de Premjer Liek?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Duitsland is zaterdagmiddag galore, dan doe ik andere dingen.
Ja dat is wel irritant vaak. Daarom zie ik het ook niet heel veel.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Om 16:00 naar de Premier League kijken gun je niemand.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kijk jij naar de Premjer Liek?
Hull City - Sunderland, en dat soort aids.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 16:00 naar de Premier League kijken gun je niemand.
Heb ik ook.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar groeiend gras.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kijk jij naar de Premjer Liek?
Als Ziggo zaterdag de leukste wedstrijd Everton-WBA vindt, weet ik wel genoeg jaquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk dit weekend lekker het WK sjortrek.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de Premier League kijken gun je niemand.
FA Cup bij FOX. Alhoewel ze wellicht ook wel voor Bournemouth - WHU hadden kunnen kiezen. Sevilla - Leganes op 2e kanaalquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Ziggo zaterdag de leukste wedstrijd Everton-WBA vindt, weet ik wel genoeg ja
Sowieso wel matige wedstrijdjes, helaasquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FA Cup bij FOX. Alhoewel ze wellicht ook wel voor Bournemouth - WHU hadden kunnen kiezen. Sevilla - Leganes op 2e kanaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |