Ik geloof niet in Jan Jood.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jan Jood gelooft heilig in een monsterzege van Barca
Niet hier.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
DIT WORDT DE OMMEKEER, DE COMEBACK
Wat een gebazel weer
Ik denk dat je beter af bent in het Barca - PSG topicquote:Op woensdag 8 maart 2017 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een gebazel weer
Deze veronica onzin niet hier bittequote:Op woensdag 8 maart 2017 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een gebazel weer
Barca - PSG mag je ook een topic verder bespreken als je wil.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een gebazel weer
Ik was helaas afwezig. Heb ook PSG - Barca niet kunnen kijken helaas.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Is er nog iemand die de heenwedstrijd gezien heeft?
Van wat ik begreep kon Dortmund met 0-5 winnen maar verzuimde ze dat te doen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Is er nog iemand die de heenwedstrijd gezien heeft?
Hij is mij niet opgevallen de vorige keer.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Lindelöf, zou die wat voorstellen? Waren genoeg geruchten over --> Man. United.
Volgens mij was dat toen op het EK niet al te bijzonderquote:Op woensdag 8 maart 2017 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Lindelöf, zou die wat voorstellen? Waren genoeg geruchten over --> Man. United.
Op het EK was werkelijk niemand bijzonder, om er maar even een kanttekeningetje bij te zetten.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen op het EK niet al te bijzonder
Dat is de enige correcte samenvatting zo ongeveer. Ik heb me oprecht zitten verbazen over Aubameyang na alle lofzangen. Hij liep gigantisch te prutsen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Van wat ik begreep kon Dortmund met 0-5 winnen maar verzuimde ze dat te doen.
Ja oke, point takenquote:Op woensdag 8 maart 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op het EK was werkelijk niemand bijzonder, om er maar even een kanttekeningetje bij te zetten.
(Oke Pepe speelde wel goed, dat zegt ook meteen alles over dat toernooi)
Ik hoorde de Deutsche commentator al praten over "Zijn vorm hervonden afgelopen zaterdag"quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is de enige correcte samenvatting zo ongeveer. Ik heb me oprecht zitten verbazen over Aubameyang na alle lofzangen. Hij liep gigantisch te prutsen.
Nee, niet hier.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
is dit de barcelona psg topic gvd
waarom moet ik dit vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankrijk - IJsland was nog wel vermakelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Afgelopen EK kan je gewoon een samenvatting van uitzenden van een halve minuut. Dat is al te veel eer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |