cdaquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg andere partijen die ook strenger daarmee zijn, maar die wel gewoon een uitgebreid programma hebben verder.
Kansloos zullen ze niet zijn, de nul houden wordt het probleem.quote:
sowwquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs fucking Nantes had zondag een aantal grote kansen in Monaco.
Die missen een type Sigthorssonquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs fucking Nantes had zondag een aantal grote kansen in Monaco.
Sorry, maar wat een extreem slecht volkslied.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil Koffieplanter elke ochtend het Wilhelmus zingen?
Waarom zeg je sorry? Ik ben het daar volkomen mee eens.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een extreem slecht volkslied.
Wat zijn je verwachtingen van de Italiaanse selectie bij de interlands? Benieuwd hoe serieus ze het oefenpotje tegen NL nemen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een extreem slecht volkslied.
nietquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zijn je verwachtingen van de Italiaanse selectie bij de interlands? Benieuwd hoe serieus ze het oefenpotje tegen NL nemen.
Niet veel anders dan de vorige keer voor de oefenwedstrijd tegen de Duitsers, op een paar wijzigingen na. Figuren als Marchisio in, figuren als Darmian en Pavoletti out. Ik hoop op een basisplek voor Gagliardini naast Verratti, maar De Rossi schroeft altijd zijn wonderbenen vast als hij voor Italië mag spelen. Ik zou ook graag Caldara bij de selectie zien.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zijn je verwachtingen van de Italiaanse selectie bij de interlands? Benieuwd hoe serieus ze het oefenpotje tegen NL nemen.
Geen idee, wellicht trap ik op een paar Nederlandse tenen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zeg je sorry? Ik ben het daar volkomen mee eens.
Wie moet Ventura in 2018 opvolgen dan?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik weet alleen niet hoe erg ik Ventura moet vertrouwen als het er dadelijk op aankomt op een eindtoernooi. Ik wil Conte terug.
Ik ben niet zo nationalistisch.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht trap ik op een paar Nederlandse tenen.
Ik dacht dat jij ook moslim was.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik leef nog in dubio. Dan weer zus, dan weer zo. Elke keer als ik een stemwijzer invul kom ik uit bij PVV, maar dat kom je al gauw als je invult dat je tegen Islamitische immigranten bent. Nu ben ik tegen immigranten überhaupt, dusja. Heel hypocriet in mijn geval, maar ik ben graag hypocriet in deze.
Begrijp ik nou goed dat jij tegen alle immigranten bent?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht trap ik op een paar Nederlandse tenen.
Ja, weg met de Polen en de Roemenen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat jij tegen alle immigranten bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |