Die mogen hier graag weer gepost worden, dat was echt prachtige tv vorige week!quote:
Zal ik doenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:31 schreef XL het volgende:
[..]
Die mogen hier graag weer gepost worden, dat was echt prachtige tv vorige week!
Die gaat gewoon aan het einde van het seizoen een groots afscheid krijgen in het Emirates. Een ontslag past daar niet bij.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Wenger kan beter opstappen. Maar het was wel onterecht rood
Qua score; ja, qua wedstrijd; not so much. Dortmund wat de klok slaat. Zal niet vaak voorgekomen zijn dat Benfica zo weggespeeld werd in da Luz.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wel, daar zit nog wat spanning op
Dus? Het is nog wel spannendquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Qua score; ja, qua wedstrijd; not so much. Dortmund wat de klok slaat. Zal niet vaak voorgekomen zijn dat Benfica zo weggespeeld werd in da Luz.
Ik zeg toch ook niet van niet? Ik stel slechts dat het wedstrijdverloop niet is wat de tussenstand impliceert. Bij 1-0 zou je denken dat het een gelijk opgaand tweeluik is. Dat was het absoluut niet. Benfica had niets te vertellen en heeft dat vanavond vermoedelijk ook niet.quote:
Zolang het nog geen 3-0 is kan het nog, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet van niet? Ik stel slechts dat het wedstrijdverloop niet is wat de tussenstand impliceert. Bij 1-0 zou je denken dat het een gelijk opgaand tweeluik is. Dat was het absoluut niet. Benfica had niets te vertellen en heeft dat vanavond vermoedelijk ook niet.
Derhalve stel ik dat het wat betreft het wedstrijdverloop niet echt puntje van je stoel materiaal is: Dortmund, Dortmund en nog eens Dortmund.
Wat zegt hij hiermee, dat het verdedigende ploegen zijn of zo? Dan vraag ik me af of hij met zijn rug naar de televisie zit als die ploegen aan het werk zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2017 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Tuchel: "I'm not coaching Atletico, Juve or Chelsea. The floodlights lit tomorrow, which means attacking from the first minute on."
O, maar ik kijk ook hoor. Ik keek als een van de weinige ook de heenwedstrijd in plaats van tikkie breed, tikkie terug, lange haal. Ik had een schitterend tweeluik voor ogen, met veel ruimte en veel spektakel, maar Benfica viel me erg tegen. Alleen Ederson was briljant.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang het nog geen 3-0 is kan het nog, zullen we maar zeggen.
En Dortmund dat een tegenstander dronken speelt is beter dan het potje tussen barca en Psg dat nergens meer over gaat
Zal vast in de trend van ploegen die vanaf de eerste tot laatste minuut actief en hoog pressen met aantrekkelijk aanvalsspel.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat zegt hij hiermee, dat het verdedigende ploegen zijn of zo? Dan vraag ik me af of hij met zijn rug naar de televisie zit als die ploegen aan het werk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |