Het probleem met voortschrijdend inzicht is dat het altijd geframed wordt als draaikonterij.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:29 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Rechts kwam op en PVDA moest wel om te overleven. Maar jij zal ook beamen dat ze zoveel mogelijk vasthouden aan het oude. VVD heeft daar ook een handje van hoor... Een vaste basis en dingen waar ze mee kunnen schuiven. Maar ik als mens denk vaak na over dingen en verander wel eens dingen in mijn leven wat zou vallen onder basisprincipes. Dit zou in een partij ook normaal moeten zijn, maar dat gebeurt zelden.
Rutte was van het groenrechtsch maar dat is wel in de kiem gesmoord; denk vooral door onderzoek in de potentiële achterbanquote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:29 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Rechts kwam op en PVDA moest wel om te overleven. Maar jij zal ook beamen dat ze zoveel mogelijk vasthouden aan het oude. VVD heeft daar ook een handje van hoor... Een vaste basis en dingen waar ze mee kunnen schuiven. Maar ik als mens denk vaak na over dingen en verander wel eens dingen in mijn leven wat zou vallen onder basisprincipes. Dit zou in een partij ook normaal moeten zijn, maar dat gebeurt zelden.
Wow nee.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:34 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Het probleem met voortschrijdend inzicht is dat het altijd geframed wordt als draaikonterij.
Ik denk dat Rutte steeds meer last van de media krijgt. Omdat mensen zijn lach moe zijn. Hoe denk jij daarover?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rutte was van het groenrechtsch maar dat is wel in de kiem gesmoord; denk vooral door onderzoek in de potentiële achterban
Maar verder zijn er maar bar weinig goede Nederlandse films.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
De 2e was mn eerste biosfilm, daarom ook erg cult
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar verder zijn er maar bar weinig goede Nederlandse films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |